آمار منتشر شده از حق بیمه تولیدی شرکتهای بیمه در ۹ ماهه نخست ۱۴۰۳ از سوی بیمه مرکزی نشان میدهد؛ سهم بازار بیمه ایران از ۲۱ درصد عبور کرد و با ۴ درصد رشد در مرز ۲۲ درصد قرار گرفت.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛ در چشمانداز جدید این شرکت، حرکت در مسیر هویتبخشی بیش از پیش بهعنوان رهبر بازار بیمه کشور، توسعه و رشد فروش و حضور قوی و قدرتمند در بازار که موجب ارتقا و صیانت برند بیمه ایران شود، آورده شده است.
مدیرعامل بیمه ایران در سیاستگذاریهای دوران تحولی، همواره بر بازیابی سهم بیمه ایران با استفاده از شیوههای نوین ارائه خدمات و محصولات بیمهای تا بازگشت به روزهای اوج نخستین شرکت بیمه کشور تاکید دارد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/mGkq99