امروز دوشنبه، ۲۴ دی ۱۴۰۳

ارائه خدمات نوین و هوشمند با هدف ارتقای سطح رضایت بیمه‌گزاران در سند تحول بیمه ایران

معاون حقوقی و امور استان‌ها و نمایندگان و معاون توسعه مدیریت و منابع به‌همراه مدیران کل پشتیبانی و امور شعب بیمه ایران در راستای تاکید مدیرعامل این شرکت مبنی بر خدمت‌رسانی به مردم و بیمه‌گزاران و با هدف پیگیری و نظارت بر فعالیت‌ها و اقدامات شعبه بعثت در روز تعطیل از این شعبه بازدید کردند.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، جمالی‌نژاد، معاون حقوقی و امور استان‌ها و نمایندگان در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان شعبه بعثت برای ارائه خدمات مطلوب بر اهمیت استمرار این رویکرد تأکید کرد.
جمالی‌نژاد گفت: در این شعبه شاهد بودیم، همکاران ما حتی در روز تعطیل نیز آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز هستند؛ چرا که خانواده بیمه ایران همواره و در راستای ارتقای سطح رضایت بیمه‌گزاران، تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات نوین و پوشش‌های بیمه‌ای متنوع، پاسخگوی نیازهای مختلف مردم باشد.
جعفریان، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت سهامی بیمه ایران نیز در این بازدید به طرح‌های آتی بیمه ایران برای توسعه پوشش‌های بیمه‌ای و ارائه خدمات دیجیتال اشاره کرد و گفت: توسعه و نگهداری زیرساخت‌ها، مکانیزه کردن فرایندها و استفاده از ابزارهای نوین، اقدامات موثری است که در دوره جدید مدیریتی بیمه ایران مدنظر قرار گرفته است.
رسولی، مدیرکل امور شعب بیمه ایران نیز در این بازدید ضمن تأکید بر اهمیت نقش شعب فنی شرکت که مسئولیت پرداخت خسارت به زیاندیدگان را بر عهده دارند، بر لزوم هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر بین شعب مختلف در سراسر کشور تاکید کرد.
مدیرکل پشتیبانی نیز از اقدامات انجام شده در راستای بهبود زیرساخت‌های شعب و ارتقای سطح رفاه کارکنان گزارشی ارائه کرد.
گفتنی است؛ در این بازدید، پیرامون تامین نیروی انسانی مورد نیاز، خرید ملک و تخریب و نوسازی شعبه بعثت تبادل نظر و دستورات لازم صادر شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/KIZB6q