علی تیموری، مدیر عامل گروه مالی کاریزما، در میزگرد «بیمههای عمر و زندگی مبتنی بر کالا» ضمن آسیبشناسی ساختار کلاسیک صنعت بیمه، عوامل رشد نکردن بازار بیمه عمر و زندگی را بررسی کرد.
به گزارش فراسو، علی تیموری در میزگردی که توسط پایگاه خبری بازار سرمایه برگزار شد،با اشاره به آماده بودن زیر ساختهای فنی، روند پیش روی ابزار بیمههای عمر و زندگی مبتنی بر کالا را روشن می داند و معتقد است: میتوان به وسیله این ابزار، منابع را کانالیزه و به بازار سرمایه و اقتصاد وارد کرد.
او پیشبینی کرد: بزرگترین ریسک ممکن در بازار بیمههای عمر و زندگی مبتنی بر کالا، تقابلهایی است که رگولاتورهای بخشهای مختلف با یکدیگر خواهند داشت.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/tY1qBm