امروز چهارشنبه، ۳ بهمن ۱۴۰۳

مهرکالا هدایای تبلیغاتی که از مرز تکرار عبور می کنند

مدیر عامل شرکت آرمان تجارت مهرکالا گفت: ما یک شرکت نوآور در زمینه هدایای تبلیغاتی هستیم که از سال ۱۴۰۰ تاکنون در حوزه تبلیغات و هدایای تبلیغاتی مشغول به فعالیت هستیم.

به گزارش فراسو، رامین مهرانور مدیر عامل شرکت آرمان تجارت مهرکالا درگفت و گویی اظهار داشت:

ما در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی با شعار هدایایی که مرز تکرار عبور می‌کنند، حضور یافته‌ایم.

مهرانور افزود: ما یک شرکت واردکننده لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و گچت‌های هوشمند هستیم که به دنبال نوآوری در زمینه تبلیغات هستیم و می‌خواهیم با تحولی گسترده در این صنعت هدایای تبلیغاتی که در گذشته تنها خودکار، سررسید و جاکلیدی بوده‌اند را با توجه به زندگی هوشمند بشر در حال حاضر متحول کنیم.

وی ادامه داد: ما به عنوان یک شرکت واردکننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر بر آن شدیم زمانی‌که گجت‌ها وارد زندگی بشر شدند و به نوعی با وضعیت سلامت و پایش سلامت انسان‌ها در ارتباط قرار گرفتند، آنها را در قالب هدایای تبلیغاتی به عرصه تبلیغات وارد نماییم.

مهرانور تاکید کرد: ما اولین شرکت در زمینه افزودن گجت‌ها به دنیای هدایای تبلیغاتی هستیم و طراحی و پکینگ محصولات که شامل پکیج‌های چرمی، چوبی و غیره است با خود شرکت مهر کالا می‌باشد.

وی در ادامه گفت: ما با شرکت‌های بزرگی در زمینه هدایای تبلغاتی همکاری داشته‌ایم و توانسته‌ایم در این عرصه موفق عمل کنیم.

مدیرعامل مجموعه آرمان تجارت مهرکالا در زمینه مشکلات این صنعت گفت: ما به عنوان واردکننده هدایای تبلیغاتی با توجه به نبود محصول مشابه داخلی با مشکلات عدیده‌ای در این زمینه رو به رو هستیم. از مسئولان خواهشمندیم زمینه واردات کالا را برای صنایع مختلف از جمله صنعت هدایای تبلیغاتی هموارتر نمایند تا بتوانیم اقتصادی قدرتمند داشته باشیم.

مهرانور در ادامه گفت: ما علاوه بر محصولات و گجت‌های وارداتی در زمینه حمایت از محصولات داخلی و تولیدات ملی گام‌های مهمی برداشته‌ایم. همانطور که مشاهده می‌کنید در پکیج‌های تبلیغاتی، علاوه بر گجت‌ها از تولیدات ملی ایران از جمله زعفران، آجیل، محصولات مسی و غیره بهره برده شده است.

مهرکالا هدفمند در نوآوری هدایای تبلیغاتی

در ادامه سارا یزدانی مدیر فروش مجموعه مهر کالا گفت: ما به صورت تخصصی بر روی کالاهای هوشمند و گجت‌های هوشمند درحال کار و فعالیت هستیم تا با هدف ایجاد تنوع و نوآوری در زمینه صنعت هدایای تبلیغاتی که همیشه در غالب خودکار، سررسید و غیره بوده است، فاصله بگیریم و گجت محور شویم.

وی ادامه داد: هوشمندسازی هدایای تبلغاتی شامل دستگاه‌های خوشبو کننده هوا، ترازوی هوشمند، مسواک‌های هوشمند و برقی است که هدف ما ایجاد جذابیت در این زمینه است. ما در مجموعه مهر کالا تلاش کرده‌ایم تا تنوع محصولات در تعداد بالایی در حدود ۳۰۰ قلم کالا داشته باشیم و در بازه‌های قیمتی مختلف در این زمینه کار کنیم.

مهر کالا شخصی سازی کننده هدایای تبلیغاتی  

یزدانی در ادامه گفت: ما در این مجموعه توانسته‌ایم در جهت شخصی سازی هدایای تبلغاتی گام‌های مهمی برداریم و برای هر سازمان با توجه به مناسبت‌های مختلف شخصی سازی هدایای تبلیغاتی را نیز انجام خواهیم داد.

وی افزود: همچنین مجموعه‌های مختلف با توجه به مناسبت‌های پیشرو از جمله شب یلدا، روز زن، روز مرد و همچنین عید نوروز و غیره می‌توانند با مشاوران ما در مجموعه مهرکالا تماس حاصل فرمایند و از مشاوره‌های مجموعه در زمینه هدایای هوشمند تبلغاتی استفاده نمایند.

مدیر فروش مجموعه مهرکالا خاطرنشان کرد: مشتریان ما می‌توانند از طریق سایت ما به آدرس https://rosagift.com با ما در ارتباط باشند و همچنین با مشاوران ما برای اطلاع از قیمت‌ها و انواع پک‌های تبلیغاتی تماس حاصل نمایند.

مهرکالا هدایایی تبلیغاتی با گارانتی معتبر

یزدانی در ادامه گفت: یکی از ویژگی‌های مهم و اساسی محصولات تبلیغاتی مهرکالا بحث گارانتی‌های معتبر و قابل استفاده محصولات ماست. با توجه به مشکلاتی که امروزه در زمینه گارانتی کالاها وجود دارد، مجموعه مهرکالا تلاش کرده است تا کالاهای معتبر و همراه با کارت گارانتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

یزدانی افزود: ما در زمینه فروش با مشکلاتی از جمله تعلل سازمان‌ها و نهادهای مختلف در زمینه تصمیم گیری مواجه هستیم. با توجه به نوسانات قیمت بازار ارز و قیمت کالاها زمینه ثبت سفارش و تایید قیمت‌ها از سوی سازمان‌ها، ما را با مشکلاتی مواجه می‌کند. ما از سازمان‌ها انتظار داریم که در زمینه ثبت سفارشات خود از تعلل پرهیز نمایند و شرایط اقتصادی و نوسانات قیمت ارز را در نظر داشته باشند.

ارائه محصولات برند تمایز مهرکالا از دیگر رقبا

علی جعفری رئیس هیئت مدیره مجموعه آرمان تجارت مهرکالا گفت: ما یک مجموعه متفاوت در زمینه هدایای تبلیغاتی هستیم چرا که در تمامی هدایای تبلیغاتی از محصولات برند استفاده شده است. ما به دنبال فروش محصولات بی نام و نشان نیستیم و تمامی تلاش خود را در مجموعه آرمان تجارت مهرکالا کرده‌ایم که بتوانیم پک‌های تبلیغاتی برند را در اختیار مخاطبان و مشتریان خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: ما در مجموعه آرمان تجارت مهرکالا تلاش کرده‌ایم با حذف واسطه‌ها و ارائه خدمات، سود خود را افزایش دهیم؛ چرا که خود محصول سود آنچنانی برای ما نخواهد داشت. این مجموعه از مرحله بسته‌بندی تا ارسال کالا به دست مشتریان تمامی اقدامات را انجام می‌دهد و تمامی فرآیند بدون واسطه صورت می‌گیرد.

جعفری افزود: مشتریان ما می‌توانند قیمت تمام برندهای مطرحی که در مجموعه آرمان تجارت مهرکالا استفاده شده است را از سایت‌های مختلف از جمله در سایت‌های آمازون و غیره مشاهده و بررسی کنند.

وی تاکید کرد: ما ۱۵ سال در زمینه واردات لوازم جانبی موبایل و غیره مشغول به فعالیت بودیم که با توجه به رشد فناوری و ترند شدن گجت‌های هوشمند تصمیم گرفتیم تا این پیشرفت چشمگیر را وارد صنعت هدایای تبلیغاتی کنیم. در ایران پاور بانک‌ها و اسپیکرها در کالاهای تبلیغاتی بسیار رواج یافته است و به نوعی دیگر تکراری شده است. ما تصمیم گرفتیم تا با ایجاد نوآوری و واردات کالاهایی جدیدتر به این عرصه تحولی عظیم را در زمینه صنعت هدایای تبلیغاتی ایجاد کنیم.

جعفری گفت: ما در این مجموعه سعی کرده‌ایم تا با بررسی سبک‌های مختلف زندگی افراد جامعه و تغییرات سبک زندگی امروزی کالاهایی متناسب با نیازهای جامعه وارد هدایای تبلغاتی کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/xtGs3m