عضو هیات مدیره شرکت ملی پست گفت: یکی از مهمترین موضوعات در دوره جدید، تقویت فرهنگ سازمانی و حفظ و صیانت از نیروی انسانی با تکیه بر شایسته سالاری است.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌المل شرکت ملی پست؛ افشین احمدزاده با اشاره به اهمیت به کارگیری افراد دارای تجربه و تخصص در پست‌های مدیریتی، افزود: «هدف این است جوانان متخصص و تحصیلکرده در سطوح مختلف مدیریتی به کار گرفته شوند.»
وی با بیان اهمیت بهبود معیشت کارکنان به‌عنوان یکی از اصول مورد تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: توجه به منزلت نیروی انسانی به‌عنوان بخش مهمی از سرمایه معنوی شرکت، جز اولویت‌های کاری تیم مدیریتی جدید است.
به گفته وی، این مهم در گرو ارتقا کیفیت خدمات و تامین هرچه بیشتر رضایت مشتریان است، زیرا تامین خواسته و پاسخ به نیاز مشتری اولویت اصلی مشتری مداری شرکت ملی پست در فضای رقابتی موجود به شمار می‌آید.
احمدزاده ارتقا بهره وری و توسعه فناوری‌های نوین در شبکه پستی را مورد تاکید قرار داد و افزود: راه رسیدن به این هدف، بهبود زیرساخت‌های ارتباطی و هوشمند سازی با همکاری بخش خصوصی، توسعه و طراحی سرویس‌های با ارزش افزوده مبتنی بر تحقیقات بازار و نیاز مشتری، تمرکز بر ظرفیت‌های بومی در کنار ظرفیت‌های ملی و بازمهندسی سیستم‌ها با تکیه بر نوآوری است.
او اظهار داشت: ثمرات این اقدامات ایجاد تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان در دریافت خدماتی با سرعت، دقت، کیفیت و امنیتی بالاتر و همچنین کمک به تحقق توسعه پایدار در شرکت و رسیدن به پست سبز می‌باشد.
عضو هیات مدیره در خصوص جایگاه شرکت ملی پست در اکوسیستم پست و لجستیک خرده‌فروشی، گفت: این موضوع در اساسنامه شرکت ملی پست مصوب شده است و ما به عنوان یک بازیگر محوری، فعالیت‌مان را گسترش خواهیم داد.
وی همکاری با فعالان حوزه تجارت الکترونیک را نیز مهم ارزیابی کرد و افزود: گسترش همکاری‌ها با این بخش در سطح داخلی و خارجی به ویژه کشورهای منطقه در دستور کار قرار دارد.
احمدزاده موضوع استفاده حداکثری از دارایی‌ها و مولدسازی منابع موجود را مورد تاکید قرار داد و گفت: این مهم با هدف سرمایه گذاری در نوسازی و بهبود زیرساخت‌های فیزیکی و نرم افزاری شبکه انجام خواهد شد.