به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی محورهای «مقدمهای بر چتباتها»، «چتباتها در صنعت بیمه»، «تاثیر چتباتها بر تجربه مشتری»، «چالشها و موانع استفاده از چتباتها»، «تحلیل داده با استفاده از چتباتها و استفاده از یادگیری ماشین برای بهبود عملکرد چتباتها»، «آینده چتباتها در صنعت بیمه»، «ارائه یک چتبات ساده طراحی شده»، «شبیهسازی تعاملات مشتری با چتبات» توسط مهندس هانیه کارخانه پژوهشگر صنعت بیمه ارائه خواهد شد.
حضور در این رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبتنام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir میباشد.
پس از ثبتنام، ورود به کارگاه از طریق همین نشانی امکانپذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا میگردد.
برگزاری سومین کارگاه آموزشی پیش رویداد همایش بیمه و توسعه با موضوع “تحول خدمات مشتری با چتبات: از نظریه تا عمل”
سومین کارگاه آموزشی پیش رویداد سی و یکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع «تحول خدمات مشتری با چتبات: از نظریه تا عمل» از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ روز سهشنبه ۶ آذر ۱۴۰۳ به صورت برخط از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار میشود.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ZEBfYi