نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل پست خوزستان  «عرضه خدمات گسترده بدون توجه به محدودیت زمانی و مکانی  یکی از شاخص‌های مهم شرکت ملی پست ارزیابی کرد و گفت: به همین دلیل ضروری است سختی کار موزعان با جدیت دنبال شود.»

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ هاشم خنفری‌پور جعفری افزود: «این ویژگی، پست را ملزم به ارایه خدمت در هر شرایط آب و هوایی، حتی گرمترین و سردترین و همچنین حضور موثر در مناطق دورافتاده و صعب العبور کشور کرده است.»
وی در دسترس بودن خدمات پستی تا دورافتاده ترین نقاط کشور را یک مزیت بسیار مهم برشمرد و گفت: «به همین دلیل دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی باید این شبکه ارتباطی را در تامین زیرساخت‌ها بیشتر یاری رسانند.»
خنفری‌پور جعفری با اشاره به نقش و جایگاه پست در تامین خدمات مورد نیاز مردم و کسب و کارها، از پست جمهوری اسلامی ایران به عنوان مجموعه‌ای پویا و در حال تحول یاد کرد که همواره برآورده نمودن نیازهای مشتریان را در اولویت قرار می‌دهد.
به گفته وی، پست نوین الگوی تحول ارتباطات هوشمند در کشور است که در سال‌های اخیر به خوبی توانسته است خدمات سنتی را با فناوری‌های نوین ارتباطی منطبق سازد.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی همچنین از پست به عنوان تسهیل کننده تجارت الکترونیک و عامل افزایش تبادلات خرده فروشی در داخل و خارج کشور یاد کرد و گفت: «پست در توسعه اقتصاد دیجیتال نقش موثری ایفا می‌کند.»
حمیدرضا فضلعلی پور، سرپرست پست استان خوزستان نیز در جریان این دیدار، گزارشی از عملکرد پست استان در گسترش خدمات هوشمند، توسعه تجارت الکترونیک، توسعه زیرساخت‌ها و کمک به ایجاد اشتغال پایدار ارایه داد.