مدیرکل پُست استان هرمزگان گفت: «بر اساس شاخصهای اصلی پستی، شامل سرعت سیر مرسولات، قیمت ارائه خدمات، دقت در ارسال و امنیت مرسولات پستی، خدماترسانی اداره پست جزیره ابوموسی مطلوب و قابل تحسین است.»
به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست؛ علی نقیزاده امروز (پنجشنبه) در گفت و گو با ایرنا درباره وضعیت خدمات پستی در جزیره ابوموسی افزود: «بیشتر مرسولات پستی اداره پست این جزیره، حاصل خرید اینترنتی از فروشگاههای مجازی سراسر کشور است.»
وی گفت: «علاوه بر مرسولات خرید اینترتی، سایر خدمات پستی اعم از ارائه کدپستی، توزیع گذرنامه ساکنان جزیره و خدمات پستی مورد نیاز صیادها نیز ارائه میشود.»
وی با تاکید بر اینکه اداره پست جزیره ابوموسی قطب پستی است و به دو جزیره تنب بزرگ و تنب کوچک نیز خدمات ارائه میدهد، تصریح کرد: «مرسولات پستی از دو مسیر دریایی و به صورت محدودتر هوایی وارد جزیره میشود، در واقع بخش عمده آن به وسیله کشتی به ابوموسی میرسد.»
نقیزاده ادامه داد: «اداره پست ابوموسی، یکی از ادارت پست استان هرمزگان و از فعالترین آنها به شمار میآید.»