امروز چهارشنبه، ۲ آبان ۱۴۰۳

با حکم وزیر صمت؛ مهندس آقاجانلو، رئیس هیات عامل ایمیدرو شد

مهندس اتابک، وزیر صنعت معدن و تجارت، با صدور حکمی محمد آقاجانلو را به عنوان معاون وزیر و‌رئیس هیات عامل ایمیدرو منصوب کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، در حکم صادره سید محمد اتابک که امروز صادر شده، آمده است:
نظر به مراتب شایستگی،تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد صورتجلسه مجمع عادی به طور فوق العاده روز ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، به موجب این حکم به سمت معاونت وزیر و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، منصوب می شوید.

مهندس محمد اقاجانلو دانش آموخته رشته مهندسی مواد و متالورژی در مقطع کارشناسی و همچنین گرایش شناسایی و انتخاب مواد رشته متالورژی در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده فنی دانشگاه تهران است. وی از ابتدای شهریور سال جاری سرپرستی این سازمان را برعهده داشت.

رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، به عنوان یکی از مدیران باتجربه ایمیدرو، پیش از این و در سال های گذشته، سمت هایی همچون مدیر عاملی شرکت ملی فولاد ایران و نیز معاونت طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو را عهده دار بود.
آقاجانلو ابتدا به عنوان کارشناس فلزات و تعمیرات در ایمیدرو مشغول به کار و سال ها بعد به عنوان مجری طرح پترولیوم کک منصوب شد. پس از آن مدیریت صنایع فلزی سازمان را در دهه گذشته برعهده گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/wBplv4