امروز چهارشنبه، ۲ آبان ۱۴۰۳

“پادفرم” بانک پاسارگاد، فرم‌ساز آنلاین با قابلیت‌های متنوع

“پادفرم”، یک فرم‌ساز آنلاین با قابلیت‌های متنوع و پیشرفته است که با هدف تسهیل و تسریع ساخت انواع فرم، پرسشنامه و آزمون آنلاین، برای استفاده کاربران مختلف با هر سطحی از دانش، طراحی شده است.

به گزارش فراسو، بانک پاسارگاد به‌عنوان بانکی پیش‌رو در ارائه خدمات الکترونیک، با بهره‌مندی از ظرفیت‌های سرزمین هوشمند پاد، سامانه “پادفرم” را به‌عنوان محصولی نوین جهت ساده‌سازی جمع‌آوری داده‌ها و ایجاد انواع فرم‌ها طراحی و ارائه کرده است.
سادگی استفاده از محصول پادفرم و امکانات پیشرفته آن موجب شده است تا طیف گسترده‌ای از کاربران تمایل به استفاده از آن را داشته باشند و با توجه به تجربه کاربری بهتر این فرم‌ساز نسبت به رقبا، ابزار کاربردی مفیدی برای دانشجویان، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای فروشگاهی باشد.
از جمله مهم‌ترین مزایای پادفرم می‌توان به کاربری آسان، انعطاف‌پذیری، امکانات متنوع و پیشرفته، سرعت بالا، کاهش هزینه‌ها، تنوع در شیوه‌های اشتراک‌گذاری فرم و گزارش‌گیری دقیق اشاره کرد.
فرم‌ساز پادفرم دارای امکانات متعددی به شرح زیر است:
۱٫    ایجاد فرم معمولی: این نوع فرم مناسب نیاز‌های عمومی مانند انواع نظرسنجی، پرسش‌نامه و… است؛
۲٫    ایجاد فرم فروش آنلاین: از این نوع فرم برای فروش محصولات و خدمات با امکان پرداخت آنلاین و دریافت فاکتور استفاده می‌شود؛
۳٫    فرم آزمون: این نوع از فرم برای برگزاری هرگونه آزمون و ارائه کارنامه کاربرد دارد؛
۴٫    قابلیت ایجاد داشبورد؛
۵٫    سایر امکانات.

گفتنی است مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد با شماره تماس۸۲۸۹۰-۰۲۱و سامانه پاسارگپ (چت آنلاین بانک پاسارگاد) آماده پاسخ‌گویی به مشتریان محترم می‌باشند. مشتریان ارجمند جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای این بانک به نشانی https://bpi.ir مراجعه فرمایند.
جهت دریافت فایل راهنما کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/RykF3R