امروز چهارشنبه، ۲ آبان ۱۴۰۳

هم‌زمان با روز ملی صادرات انجام شد؛ صادرات قطعات یدکی خودرو کوییک توسط سایپایدک به ونزوئلا

هم‌زمان با روز ملی صادرات، محموله قطعات یدکی خودروهای صادراتی کوییک به منظور رفع نیازهای خدمات پس از فروش، توسط شرکت سایپایدک به کشور ونزوئلا ارسال شد.

به گزارش فراسو به نقل از سایپانیوز، در راستای برنامه‌های صادراتی گروه خودروسازی سایپا و صادرات خودرو کوییک به ونزوئلا، با برنامه‌ریزی صورت گرفته محموله بزرگ قطعات یدکی مورد نیاز در ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به مشتریان گروه خودروسازی سایپا در خارج از کشور، به ونزوئلا ارسال شد.

ارائه خدمات و آموزش‌های تخصصی از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط سایپایدک در راستای افزایش توان صادراتی گروه خودروسازی سایپا است که سهم به‌سزایی در افزایش کیفیت خدمات پس از فروش دارد.

بنابر این گزارش، مجموع صادرات قطعات یدکی سایپایدک در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۵۰ درصد رشد داشته که بیانگر رونق تولید و اتکا به توانمندی‌های داخلی است.

سایپایدک قطعات یدکی و خدمات فنی خود را به کشورهای عراق، ونزوئلا، سوریه، اوکراین، آذربایجان، مصر، ترکمنستان، سنگال، نیجر، الجزایر، گینه بیسائو، نیجریه، لبنان و تونس صادر می‌کند و طی سالهای گذشته موفق به کسب عنوان صادرکننده نمونه کشوری و استانی شده است.

لازم به ذکر است گروه خودروسازی سایپا در سال جاری نیز موفق به کسب عنوان صادر کننده مدال آور و دریافت لوح تقدیر از رییس جمهور شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/eh9aAy