عضو هیات مدیره و سرپرست بیمه دی در آیین گشایش ساختمان جدید بیمه دی در شهر رشت گفت: عملکرد بیمه دی مورد اعتماد بخش عمدهای از جامعه ایران قرار دارد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، دکتر حمیدرضا صفیخانی در این مراسم که با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد این شرکت، مدیر بیمه دی در استان گیلان و همکاران این شعبه برگزار شد، با اشاره به نقش کلیدی صنعت بیمه در کاهش ریسک حوزههای اقتصادی بیان داشت: در فعالیتهای اقتصادی باید عاملی وجود داشته باشد تا ریسک را به حداقل رسانده و اطمینان خاطر فعالان اقتصادی را افزایش دهد و بدین منظور، وجود بیمه بسیار ضروری به نظر میرسد. اما آنچه این اطمینان را موجب میشود، عملکرد مطلوب و رفتار حرفهای ما بیمهگران است که باید مبتنی بر ارزشهای اخلاقی و مسئولیت پذیری باشد. زیرا تنها در چنین حالتی است که میتوان مخاطب خاص و عام را جلب و جذب نمود.
عضو هیأت مدیره بیمه دی که در آیین گشایش ساختمان جدید شعبه استان گیلان و در جمع همکاران این شعبه سخن میگفت، اظهار داشت: آمار و ارقام نشان از آن دارد که عملکرد بیمه دی مورد اعتماد بخش عمدهای از جامعه ایران قرار دارد. هنگامی که رتبه بیمه دی در صنعت بیمه ارتقا مییابد، وقتی که سطح رضایتمندی بیمهشدگان افزایش پیدا میکند و زمانی که تنوع در محصولات و تعدد در مشتریان ایجاد میشود، یعنی برنامهای مناسب در حال پیادهسازی و عملکردی مطلوب در حال اجرا است.
دکتر صفیخانی در ادامه بیان داشت: امیدوارم آیین گشایش ساختمان جدید را یک بدایت، یک آغاز و یک تحول بدانیم زیرا با باورمندی به آن، میتوانیم از روزمرگی پرهیز کنیم. سازمانهایی که درگیر روزمرگی شوند، آیندهای جز فروپاشی ندارند. اما اگر این بدایت را جشن بگیریم و آن را آغاز یک نگاه نو و رویکردی جدید بپنداریم، خروجی و محصول آن، آیندهای نوآورانه، متفکرانه و تحولآفرین برای بیمه دی در عرصه خدمترسانی به مردم خواهد بود.
وی گفت: استان گیلان، قابلیتهای بسیاری در حوزههای کشاورزی و صنعتی دارد. مشاغل مهم و ارزشمندی که صاحبان آنها مردم بزرگوار گیلان هستند و بر کسی پوشیده نیست که ثروت واقعی سرزمینها و کشورها، مردم هستند. توسعه سرزمینی، بدون توسعه مردم ممکن نیست و این استان نشان داده همیشه در توسعهیافتگی، مبارزه و کسب افتخارات، پیشگام بوده است. گیلانیها شهدای ارزشمندی را طی هشت سال دفاع مقدس تقدیم کردند. اولین شهیده دفاع از حریم سلامت و ۲۴ شهید مدافع حرم از افتخارات این استان است. این پیشگامی گیلانیها است که به مهماننوازی شهرت دارند. این دارالمنفعه بودن گیلان استان است که آن را خیرخواه، اطمینانبخش، محترم و تحسینبرانگیز ساخته است.
دکتر صفیخانی در خاتمه سخنان خود اظهار امیدواری کرد: به چنین استانی با چنین ظرفیتهایی میتوان به عنوان یکی از محورهای صنعت بیمه نگریست. از این رو بیمه دی قصد دارد نخستین گامهای تحول دیجیتال در خصوص رسیدگی به اسناد پزشکی را در این استان بردارد. ظرفیت چنین کار بزرگی در شعبه استان گیلان وجود دارد و امیدواریم نیروی انسانی تحصیلکرده، مستعد و کوشای این شعبه از ابزارهای نوین جهت تسهیلگری در ارائه خدمات به بیمهشدگان به ویژه خانواده بزرگ ایثار و شهادت بهرهمند شوند.
گفتنی است، دکتر صفیخانی پیش از افتتاح ساختمان جدید شعبه، در محل استانداری گیلان حضور یافته و با هادی حقشناس استاندار این استان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، سرپرست بیمه دی، فلسفه وجودی این شرکت را خدمترسانی به خانواده بزرگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت: بیمه دی از یک سو متعلق به این خانوادههای معظم و معزز است و ایشان جامعه سهامداری این شرکت را تشکیل میدهند و از دیگر سو، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بیمه شده و خدمت گیرنده بیمه دی هستند.
وی افزود: خوشبختانه بیمه دی توانسته در ارائه خدمات خود به خانوادههای ایثارگر عملکردی دلسوزانه و حرفهای داشته و با رسیدگی به مطالبات و عمل به وعدههای داده شده، دستاوردهای مطلوبی در جلب رضایت جامعه هدف حاصل آورد.
عضو هیأت مدیره بیمه دی، با اشاره به رشد چشمگیر بیمه دی در سال گذشته که این شرکت را بدین لحاظ در رتبه دوم قرار داد، گفت: خوشبختانه با ادامه این روند در سال جاری، بیمه دی توفیق داشته تا طی هفت ماه اول سال جاری نیز بیشترین رشد در صنعت بیمه را از آن خود کند.
دکتر صفیخانی ضمن تأکید بر رشد همه جانبه بیمه دی، گفت: فارغ از پرتفوی بنیاد شهید و امور ایثارگران، این شرکت توانسته به عنوان بیمهگری جنرال در تمامی رشتهها مانند؛ عمر، باربری، مسئولیت، آتشسوزی و دیگر رشتهها توسعه یابد. چنانچه امروز بیمه دی توانسته خود را به عنوان برندی معتبر و خدمتگزار مردم معرفی و مورد اقبال عمومی قرار گیرد.
حقشناس استاندار گیلان نیز، ضمن قدردانی ازتلاش کارکنان بیمه دی در ارایه خدمت مطلوب و مناسب به خانوادههای ایثارگر، بیمه را نماد توسعهیافتگی یک جامعه برشمرده و با اشاره به افزایش ضریب نفوذ بیمه در این استان، اظهار داشت: با وجود آن که سرانه درآمد خانوار گیلانی ۷۰ درصد میانگین کشوری است، لیکن با ارتقاء سطح سواد و آگاهی در این استان، محصولات مختلف بیمهای در استان گیلان با استقبال مواجه شده است.