امروز پنج شنبه، ۳ آبان ۱۴۰۳

تجلیل وزیر ورزش از دکتر انصاری نیک؛ “پتروشیمی بندرامام” باشگاه برتر کشور شد

در آیینی ویژه که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، از دکتر انصاری نیک و پتروشیمی بندرامام به عنوان باشگاه برتر کشور تقدیر کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام، آیین تجلیل از باشگاه های برتر کشور عصر امروز چهارشنبه ۲ آبان‌ماه ۱۴۰۳ با حضور وزیر ورزش، روسای فدراسیون‌ها و چهره‌های برجسته ورزشی کشوری برگزار و از باشگاه پتروشیمی بندرامام به پاس تلاش‌ در توسعه ورزش قهرمانی به عنوان باشگاه برتر فدراسیون تنیس روی میز تجلیل شد.

وزیر ورزش و جوانان در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های بخش خصوصی در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی اظهار داشت: «امروز، آخرین روز از هفته تربیت بدنی، فرصتی است تا از مشارکت فعال و ارزشمند باشگاه‌ها در توسعه ورزش تقدیر کنیم. با وجود ۳۳ هزار باشگاه ثبت شده، پیشرفت در ورزش همگانی نیازمند توجه جدی به این بخش‌هاست و باشگاه‌های خصوصی نقش تاثیرگذار در توسعه ورزش می‌توانند ایفا کنند.»

گفتنی‌ست، «زهره متقی» رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام که سال پیش مدیریت امور ورزش را نیز برعهده داشت، به نمایندگی از دکتر انصاری نیک لوح و تندیس افتخار را دریافت کرد.

لازم به ذکر است، تیم پتروشیمی بندرامام فصل گذشته پس از سه سال غیبت، با بازگشت به لیگ برتر تنیس روی میز آقایان، یازدهمین عنوان قهرمانی خود را کسب کرد و به عنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی حضور خواهد یافت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/9pNB5u