امروز سه شنبه، ۶ آذر ۱۴۰۳

بازدید دکتر بهشتی‌نژاد از مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سرمد

دکتر بهشتی نژاد مدیر عامل بیمه سرمد در پنجمین روز از هفته سرمد با عنوان “سرمد و کارکنانی با رفتار حرفه‌ای”به همراه معاونان و تعدادی از مدیران این شرکت ضمن حضور در مدیریت ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات شرکت، با کارکنان این واحد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی بیمه سرمد، دکتر بهشتی‌نژاد در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سرمد به لحاظ همدلی و همکاری موجود گفت: مرکز ارتباط با مشتریان خط مقدم شرکت برای رسیدگی و رفع مشکلات بیمه‌گذاران و مشتریان است.

مدیرعامل بیمه سرمد با تاکید بر بررسی دقیق و کارشناسی تماس‌های اخذ شده به لحاظ رفع ریشه‌ای مشکلات برای تمام بیمه‌شدگان، فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم در بعد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را برای تحلیل داده‌های مشتریان از الزامات شرکت دانست.

از دیگر برنامه‌های این بازدید، برگزاری قرعه‌کشی مشتریانی بود که تاریخ تولد ایشان مصادف با سالروز تاسیس بیمه سرمد بود، این مراسم با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت برگزار گردید و طی آن بر اساس قرعه، به ۱۱ نفر از مشتریان که تاریخ تولد ایشان یکم آبان ماه بود هدایایی تعلق گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/3dDyby