امروز یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل گروه سایپا: وانت ۱۵۱، نقش مستقیمی در اشتغال و کسب و کار کشور دارد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرکت بن‌رو توانایی آن را دارد که با استفاده از نیروی انسانی متخصص خود، محصولات جدید کار را تولید و روانه بازار کند.

به گزارش فراسو به نقل از سایپانیوز، جواد توسلی مهر در بازدید از کارخانه بن‌رو و با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های موجود در این مجموعه کم نظیر است و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند باید از همه ظرفیت‌ها برای جهش تولید استفاده کرد، تصریح کرد: تولید حدود ۶۰ هزار دستگاه وانت ۱۵۱ در سال گذشته، به معنای ایجاد اشتغال برای ۶۰ هزار خانواده است؛ ضمن این که ذینفعان متعددی در روند تولید، منتفع می‌شوند. بدین جهت وانت ۱۵۱ به‌عنوان محصول کار، نقش مستقیمی در اشتغال و کسب و کار دارد.

مدیرعامل گروه سایپا با بیان اینکه رمز ماندگاری و تداوم فعالیت بن‌رو، منوط به توجه مضاعف به ارتقای کیفیت محصول، مطالعه و برنامه‌ریزی برای تولید محصول جدید است، گفت: ضرورت دارد در کنار تولید محصول فعلی، با استفاده از ظرفیت و نیروهای انسانی متخصص محصول جدید طراحی، تولید و روانه بازار شود.

احسان مقدم، مدیرعامل شرکت بن‌رو نیز ضمن توضیح درباره وضعیت تولید این شرکت، اظهارداشت: سهم بن رو از تولید وانت کشور، ۳۶ درصد و این سهم در کل تولیدات صنعت خودرو معادل ۴٫۵ درصد است.

وی گفت: شرکت بن رو افتخار دارد که خودروی اقتصادی تولید می کند و عملا نقشی مستقیم در اشتغال دارد و لذا انتظار داریم حمایت سیاست‌گذاران از این بخش مضاعف شود؛ قطعا با افزایش حمایت‌ها محصول جدیدی تولید خواهد شد.

 در جریان این بازدید، معابر شرکت بن‌رو به نام شهیدان جوادنیا و شهید حاج امینی از شهدای شاخص ساوه، نامگذاری شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/j20P3h