امروز دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت سازه گستر: از طرح های توسعه ای منجر به افزایش تولید و ارتقاء کیفیت در زنجیره تأمین حمایت می کنیم

با عنایت به رویکرد توسعه محور گروه خودروسازی سایپا، شرکت سازه گسترسایپا در راستای افزایش بهره وری و رونق تولید، اهتمام ویژه ای را در حمایت از قطعه سازان زنجیره تأمین در دستور کار قرار داده است. برهمین اساس چندین طرح توسعه ای در شرکت های کمک فنر ایندامین سایپا، پلاسکوکارسایپا، سایپا شیشه و قطعه سازان زنجیره تأمین مستقر در مجتمع صنعتی سازه گسترسایپا با حضور مدیرعامل شرکت سازه گستر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فراسو به نقل از سایپانیوز؛ محمدعلی حیاتی، ضمن بازدید از آخرین وضعیت تجهیز و راه اندازی سایت های تولیدی ۲ و ۴ شرکت ایندامین سایپا و گفتگو و تعامل با مدیران این مجموعه، حمایت حداکثری از طرح های توسعه ای منجر به افزایش بهره وری و رفع موانع تولید در شرکت های زنجیره تأمین را به عنوان یکی از رویکردهای اصلی شرکت سازه گستر برشمرد و ابراز کرد: با افتتاح سایت های جدید تولیدی شرکت ایندامین سایپا، شاهد تولید قطعه کمک فنر شاهین و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه در این مجموعه و گروه خودروسازی سایپا خواهیم بود.

مدیرعامل سازه گسترسایپا در ادامه به افتتاح و بهره برداری از دستگاه ژنراتور برق ۲۵۰۰ کیلوواتی در شرکت پلاسکوکار سایپا واقع در سایت کاسپین قزوین اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود ناترازی انرژی درحوزه برق که اغلب صنایع بزرگ به ویژه واحدهای تولیدی با آن روبرو هستند و مشکلات گوناگونی که ایجاد می کند، به عنوان یک گام مهم، سایت شرکت پلاسکوکارسایپا در استان قزوین مجهز به دستگاه ژنراتور ۲۵۰۰ کیلوواتی شد که با راه اندازی این دستگاه بخش عمده ای از ناترازی انرژی در این واحد تولیدی حل و فصل می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به لزوم توجه به نیاز مشتری درحوزه خودروهای سفارشی و تعامل با شرکت سایپاشیشه در راستای ارائه خدمات آپشنال خودرو در مجتمع صنعتی اشاره کرد و افزود: در این حوزه نیز اقدامات مناسبی در حال انجام است. بی گمان تأمین هوشمندانه انتظارات می تواند مزایای ویژه ای را برای بنگاه های تولیدی و افزایش رضایت مشتریان به همراه آورد که در این رابطه با افزایش تیراژ محصولات سفارشی، به تناسب، ظرفیت تولیدی شرکت های زنجیره تأمین نیز ارتقاء خواهد یافت و باعث رونق کسب و کار خواهد شد و از سویی دیگر پاسخگویی به مشتریان خصوصاً طبقه جوان جامعه یکی از رسالت های مدیریت زنجیره تأمین بوده و می تواند باعث رونق هرچه بیشتر تولید و افزایش بهره وری شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استمرار تولید و ارتقاء کیفیت محصول جزء وظایف راهبردی گروه سایپا است و در این رابطه اهتمام جدی در حل مشکل شرکت های زنجیره تأمین داریم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/f9Wwv7