امروز سه شنبه، ۱۷ مهر ۱۴۰۳

عبور منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی از مرز ۱۷ همت

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی با رشد ۴۷ درصدی از ابتدای سال جاری تا کنون، منابع خود را به بیش از ۱۷۰هزار میلیارد ریال افزایش داده است.

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، به همت کارکنان مدیریت شعب استان خراسان رضوی و در راستای تحقق اهداف متعالی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مدیریت شعب این استان توانست با رشد ۴۷ درصدی  از ابتدای سال جاری تا کنون، منابع خود را به بیش از ۱۷ همت افزایش دهد.
«نورالله نظریان» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی با اشاره به رشد منابع بانک بیان کرد: تلاش‌های بسیاری صورت گرفته تا بتوانیم منابع بانک را متناسب با ظرفیت‌های موجود افزایش دهیم و در این مسیر همه همکاران صف و ستاد ما را همراهی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر ۴.۳ درصد از منابع مالی استان در اختیار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قرار دارد، گفت: این موضوع نشان از رشد ۲۶ درصدی سهم بانک از این منابع مالی دارد و از نظر رشد منابع، بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور رتبه نخست را در میان بانک‌های استان به خود اختصاص داده است.
«نظریان» تصریح کرد: مجموع منابع مالی استان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود ۷۸ درصد رشد داشته که این مهم در شبکه بانکی بی‌نظیر است.

در حال حاضر منابع مالی استان خراسان رضوی بیش از ۱۷۰هزار میلیارد ریال است که همین موضوع سبب شده تا استان در جایگاه چهارم کشور قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/JHJ4YV