امروز دوشنبه، ۲ مهر ۱۴۰۳

درخشش ملی‌پوشان تیم بیمه تعاون در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا

ملی‌پوشان تیم بیمه تعاون در بیستمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا خوش درخشیدند و با کسب یک مدال طلا و چندین مدال برنز افتخاری دیگر برای ایران به ارمغان آوردند.

به گزارش فراسو به نقل ار روابط عمومی بیمه تعاون، بیستمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا به مدت سه روز از روز جمعه ۳۰ شهریور در شهر هانگژو چین برگزار شد. در این مسابقات که با حضور ۳۷۰ کاراته‌کا از ۳۱ کشور آسیایی به انجام رسید، تیم ملی ایران موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۹ برنز شد و در نهایت عنوان ششم رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

ملی‌پوشان تیم بیمه تعاون نیز در این رقابت‌ها درخشیدند و موفق به کسب چندین مدال شدند. صالح اباذری، کاراته‌کای وزن ۸۴+ کیلوگرم، با عملکرد فوق‌العاده خود، مدال طلای قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. همچنین تیم کومیته ایران که شامل محمود و مرتضی نعمتی، علیرضا حیدری و مهدی عاشوری بود، موفق به کسب مدال برنز تیمی شد. بهنام دهقان‌زاده نیز در وزن ۵۵- کیلوگرم مدال برنز آسیا را به گردن آویخت.

پیش از این رقابت‌ها، ملی‌پوشان تیم بیمه تعاون با سید روح‌اله علیپور یزدی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، دیدار و گفت‌وگو داشتند؛ همچنین لازم به ذکر است، تیم کاراته بیمه تعاون عنوان قهرمانی سوپر لیگ را طی چندین سال متوالی در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/wI2U3j