امروز سه شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳

تجلیل بیمه سرمد از شعب برتر بانک صادرات استان خراسان رضوی در زمینه فروش بیمه‌های عمر مانده بدهکار و باربری

آئین تجلیل از شعب برتر بانک صادرات استان خراسان رضوی با حضور محسن دباغ مدیر شعب بانک صادرات استان، معاونین و روسای کلیه شعب بانک صادرات استان خراسان رضوی برگزار گردید.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد،  در این مراسم که با همت مدیریت شعب بانک صادرات استان خراسان رضوی برگزار شد، از روسای شعب برتر بانک صادرات استان در زمینه فروش بیمه‌های عمر مانده بدهکار و باربری بیمه سرمد در بازه زمانی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳  نیز تقدیر به عمل آمد.

دباغ در این مراسم ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و سطح بالای ارائه‌ی خدمات بیمه‌ای توسط بیمه سرمد، بر اهمیت ارائه محصولات بیمه‌‌ای به مشتریان بانک در راستای گسترش همکاری و تعامل با بیمه سرمد تاکید داشتند.

در ادامه حاجی حسینی، مدیر شعبه استان خراسان رضوی بیمه سرمد با تقدیر و تشکر از روسای شعب بانک صادرات به سبب همکاری و تعامل با بیمه سرمد در زمینه معرفی خدمات بیمه‌ای به مشتریان بانک، افزایش سطح تعاملات بین بانک و بیمه سرمد را از عوامل موثر در رشد بیمه سرمد عنوان کرد و افزود ارتباط مستقیم با بیمه‌گزاران باعث آشنایی بیشتر آنها با نحوه دریافت خدمات مطلوبتر و بالطبع افزایش سرعت حل مشکلات بیمه‌ای کارکنان و بازنشستگان بانک معظم صادرات خواهد شد.

در پایان این مراسم از روسای شعب برتر بانک صادرات استان خراسان رضوی در دو بخش فروش بیمه‌های عمر مانده بدهکار و بیمه‌های باربری بیمه سرمد به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد:

🟠بیمه‌های عمر مانده بدهکار:
حوزه ۸: شعبه مرکزی سبزوار
حوزه ۸: شعبه ملاهادی سبزواری

🟠بیمه‌های باربری :
حوزه ۱: شعبه بازار آهن مشهد
حوزه ۱۵: شعبه ممتاز مشهد
حوزه ۵: شعبه بلوار سجاد

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/1jpuPg