امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

تاکید مدیرعامل بانک کارآفرین بر تقویت ارائه زنجیره خدمات مالی به صنایع بزرگ

مدیرعامل بانک کارآفرین در بازدید از سه کارخانه بزرگ در آبادان، خرمشهر و دزفول بر لزوم بهره‌مندی حداکثری از پتانسیل‌های اقتصادی استان خوزستان تاکید کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، در این بازدید که با همراهی عباس خسروانی معاون اعتبارات، سهراب صادقی معاون توسعه بازار و امور شعب، عباس خرازی مدیر منطقه‌ای بانک انجام شد به نقش کلیدی تسهیلات در رشد صنایع اشاره و تاکید کرد: تسهیلات بانکی به عنوان مکمل سرمایه تولیدکننده می‌تواند نقش مهمی در سرمایه‌گذاری و رشد تولید داشته باشد.
در این بازدید دکتر بهاروندی به همراه هیات همراه در راستای تبیین اهداف و استراتژی‌های بانک و بررسی دستاوردها و همچنین رفع کاستی‌های احتمالی، دیداری صمیمانه با همکاران شعبه‌ آبادان داشت.
با توجه به تعدد صنایع بزرگ و حیاتی حاضر در استان خوزستان و همچنین بر اساس برنامه‌ها و استراتژی‌‎های تدوین شده بانک، دستیابی به اهداف تعیین‌شده از طریق جذب صنایع بزرگ، حمایت از کسب‌وکارها، شرکت‌های دانش‌بنیان و ارائه سریع و مناسب خدمات به مشتریان، از برنامه‌هایی است که در دیدار دکتر بهاروندی با همکاران شعبه آبادان مورد تاکید قرار گرفت.

مدیرعامل بانک کارآفرین در این دیدار، به پتانسیل کم‌نظیر استان خوزستان در حوزه‌های مختلف صنعتی، نفتی و حتی گردشگری این استان اشاره کرد و گفت: شناخت نقاط قوت استان در زمینه‌های متعدد اقتصادی و ایجاد همکاری و تعامل مناسب با مشتریان باید همواره مورد توجه جدی قرار گیرد.
بهاروندی افزود: دستیابی به این مهم، جز با بهره‌مندی از تیم حرفه‌ای و حفظ روحیه همدلی به دست نمی‌آید. امیدوارم با تقویت نقاط مثبت و رفع کاستی‌های احتمالی، شاهد افزایش ارائه زنجیره‌ای از خدمات مالی توسط بانک کارآفرین به صنایع و شرکتهای فعال این استان باشیم.
در جریان بازدید از شعبه آبادان، سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور شعب و توسعه بازار نیز با برشمردن قابلیت‌های این استان و پتانسیل‌های جدید بانک کارآفرین برای ارائه خدمات گسترده به صنایع بانک رهنمودهای لازم را به همکاران شعبه آبادان ارائه کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/v6ipiO