امروز شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳

برگزاری اولین جلسه از همکاری های آموزشی سندیکای بیمه گران ایران و موسسه بیمه چارتر انگلستان

نخستین جلسه کاری برای شروع دور جدید همکاری‌های آموزشی صنعت بیمه کشور با مؤسسه آموزش بیمه‌ای معتبر و بین المللی چارتر انگلستان (CII)، برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در این جلسه که با حضور محسن پورکیانی دبیر کل سندیکای بیمه گران، محمود اسعد سامانی مشاور آموزش و امور بین الملل سندیکا، محمد محسن طباخها مدیر برنامه ریزی و نوآوری سندیکا، خانم گینور جونز مدیر دفتر منطقه خاورمیانه CII و دوتن از مدیران این مؤسسه برگزار گردید، طرفین بر علاقه مندی خود برای شروع همکاری‌های دوجانبه تأکید کردند.
در ابتدای این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، دبیر کل سندیکا ی بیمه گران گزارشی از تاریخچه و وضعیت فعلی سندیکا ارائه نمود و ضمن تأکید بر غیر دولتی بودن و ماهیت غیرانتفاعی سندیکا به عنوان یک تشکل صنفی، ترکیب و تعداد مؤسسات بیمه ای عضو و ساختار کمیسیونها و کارگروه‌های مربوطه را تشریح کرد.

پورکیانی با اشاره به پیچیدگی و تخصصی بودن بیمه های بازرگانی، وجود آموزش‌های حرفه ای معتبر و استاندارد را لازمه حرکت در مسیر حرفه‌ای‌گری بیمه‌ای دانست و با اشاره به قدمت بیش از یک قرن مؤسسه CII و اعتبار بین المللی بالای این مؤسسه، بر علاقمندی صنعت بیمه کشور برای شروع همکاری‌های آموزشی با این مؤسسه تأکید کرد.

در ادامه، خانم جونز ضمن تشکر از جلسه برگزار شده، به معرفی دفتر منطقه خاورمیانه پرداخت و هدف مؤسسه CII از ایجاد این دفاتر در مناطق مختلف جهان را همراستا با رسالت این مؤسسه در تعمیق استانداردسازی و حرفه ای گری بیمه ای خواند و بر اهمیت شمولیت و فراگیری دوره های آموزش حرفه ای بیمه‌ در همه کشورها تأکید کرد.

مدیر دفتر منطقه خاورمیانه CII ابراز امیدواری کرد که بزودی پاره ای از مشکلات سد راه همکاری مشترک با صنعت بیمه کشور ایران برطرف شده و شاهد برقراری دوره های آموزش مهارتی و صلاحیت بیمه ای برای فعالان صنعت بیمه و فراگیران ایرانی باشیم.

گفتنی است در پایان طرفین بر تداوم مذاکرات تا حصول نتیجه نهایی تأکید کردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/I5jeG5