امروز شنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۳

با معرفی تیم ها و نفرات برتر؛ ​​​​​​نخستین المپیاد عملیاتی آتش نشانی خودروسازان به ایستگاه آخر رسید

​​نخستین المپیاد تخصصی مهارتی و عملیاتی آتش نشانی خودروسازان کشور با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش فراسو به نقل از سایپانیوز؛ مجتبی هنری، قائم مقام معاونت منابع انسانی گروه سایپا در آیین اختتامیه این المپیاد با گرامیداشت یاد و نام شهدای پرافتخار آتش نشان که برای اعتلای میهن از جان مایه گذاشتند، اظهار داشت: من حامل پیام مدیرعامل گروه سایپا و معاونت منابع انسانی گروه سایپا برای همه تلاشگران و شرکت کنندگان در این المپیاد هستم و قطعا هرگونه فعالیت اثربخشی که در راستای بهبود و رسیدن به چشم انداز ترسیمی گروه شکل می گیرد با سیاست‌گذاری و راهبری مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه سایپا است و معاونت منابع انسانی گروه و پشتیبانی و دیگر معاونت ها تلاش دارند تا با تدوین استراتژی های اثربخش به درستی رهنمودهای مدیریت ارشد را اجرایی کنند تا نتایج مورد انتظار به دست آید.

وی افزود: فارغ از نتایج این المپیاد، چیزی که بیشتر از هر مورد اهمیت دارد، مودت و صمیمیت در بین آتش نشانان شاغل در صنعت خودروسازی است که خوشبختانه در طول برگزاری المپیاد این هدف مهم در کنار دیگر اهداف همچون ارتقای سطح مهارتها، توانایی ها و بازآموزی آتش نشان های عزیز نیز محقق شده است.

​​هنری خاطرنشان کرد: صنعت خودرو به داشتن آتش نشانان پرتلاش، سخت کوش و خلاق به خود می بالد و با توجه به ماهیت فعالیت در این صنعت و مخاطراتی که هر لحظه با آن روبه رو هستیم، مسئولیت آتش نشانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که آتش نشانان شاغل در شرکت های خودروسازی به این مهم واقفند و جانانه برای پویایی خطوط تولید و حفاظت از پرسنل و اموال و دارایی های آن در جهت اعتلای نام صنعت خودروسازی کشور عزیزمان تلاش می کنند.

​​وی با اظهار امیدواری مبنی به اینکه در دوره های آتی این المپیاد، خودروسازان دیگر نیز مشارکت کنند بر استمرار با کیفیت المپیاد عملیاتی آتش نشانی صنعت خودرو با مشارکت حداکثری تیم ها و شرکت های خودروساز دیگر تاکید کرد و افزود: برگزاری این رویداد یک فعالیت منسجم تیمی بود که با همکاری معاونت های مختلف سایپا و همچنین با حضور ده تیم متشکل از شرکت های خودروسازی گروه سایپا، گروه صنعتی ایران خودرو و گروه بهمن در فضایی کاملا صمیمی و جدی برگزار شد.

​​قائم مقام معاونت منابع انسانی گروه و پشتیبانی با اشاره به سختی های شغل آتش‌نشانی، گفت: آتش نشانی جزو مشاغل سخت محسوب می شود که نیازمند آمادگی جسمانی و مهارتی بالا، سلامت روح و روان، اعتماد به نفس، تعهد و وجدان کاری، شجاعت و ایثار و انسان دوستی است که آتش نشانان صنعت خودرو دارای این ویژگی های مهم شخصیتی و شغلی هستند.

در ادامه مهدی پوستچی داور بین المللی این المپیاد نیز در سخنانی کوتاه با قدردانی از تلاش های ارزشمند آتش نشانان در این المپیاد، اعلام کرد: با توجه به مسابقات بین المللی و جهانی، نفرات منتخب این المپیاد، در تیم ملی آتش‌نشانی حضور خواهند داشت.

وی افزود: آمادگی جسمانی و شاخص عملکردی آتش نشانان شرکت کننده در این المپیاد بسیار خوب بود و این نوید را بدهم که جزو برترین های کشور خواهید شد به شرطی که تمرین، تلاش و مهارت تان را افزایش دهید.

در پایان این مراسم، تیم ها و نفرات برتر از نظر مجموع امتیازها در آیتم های مختلف اعلام شد که در بخش تیمی، تیم های گروه صنعتی ایران خودرو، گروه بهمن و گروه خودروسازی سایپا به عنوان تیم های برتر معرفی شدند.

در بخش رکوردی، مجید مروتی از گروه بهمن در آیتم پرچم در ساحل موفق به ثبت بهترین رکورد شد و در آیتم عملیات ترکیبی، محمد سلطان محمدی از گروه صنعتی ایران خودرو بهترین رکورد را به ثبت رساند.

همچنین کاپ اخلاق به تیم شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا اهدا شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/1iwCCq