امروز دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۳

اولین جلسه شورای علمی پژوهشکده بیمه برگزار شد

شورای علمی پژوهشکده بیمه با برگزاری نخستین جلسه خود در عصر روز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، اولین جلسه شورای علمی پژوهشکده بیمه با حضور دکتر لیلی نیاکان سرپرست پژوهشکده بیمه، دکتر حمید کردبچه عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا و رئیس اسبق پژوهشکده بیمه، دکتر علی سوری عضو هیات علمی دانشگاه تهران، دکتر محسن ابراهیمی عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی، دکتر سجاد فرازمند پژوهشگر پژوهشکده بیمه و دکتر نوری دبیر شورا برگزار شد.
در این نشست موضوع راه‌اندازی مجدد دفتر نوآوری و ارتباط با جامعه و صنعت پژوهشکده با هدف سازماندهی ارتباط مستمر و همکاری متقابل با جامعه و صنعت و پاسخگویی به نیازهای پژوهشی و نوآورانه صنعت و استفاده از ظرفیت‌های دانشی و فنی جامعه و صنعت در فعالت‌های علمی و تحقیقاتی پژوهشکده مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین ضمن مرور وظایف، ساختار و ارکان دفتر نوآوری و ارتباط با جامعه و صنعت، اهم اقدامات انجام شده در دوره فعالیت دفتر مطرح گردید. اعضای شورا ضمن تاکید بر لزوم آسیب‌شناسی گذشته، پیشنهادهای خود را برای بهبود ساختار دفتر و چابک‌سازی آن و ضرورت احیای میزهای تخصصی در پژوهشکده بیمه، از سر گیری دوره‌های کارآموزی دانشجویان و برگزاری دوره‌های فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها ارائه نمودند.
در پایان جلسه نیز، بر لزوم ارتقای جایگاه پژوهشکده بیمه در صنعت، تعاملات گسترده و موثر با تمامی ارکان صنعت بیمه و نهادهای مرتبط با صنعت نظیر قوه قضاییه و همگام‌سازی فعالیت‌های پژوهشکده با مراکز بین‌المللی مشابه، در راستای رفع نیازهای علمی صنعت و تولید محصولات کاربردی تاکید شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/4FzjMy