امروز دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳

انعقاد بیش از ۱۱۲ هزار میلیارد ریال قرارداد نهضت ملی مسکن در استان قم

محسن بابایی، مدیر شعب بانک مسکن استان قم از انعقاد قرارداد ساخت ۲۱ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به مبلغ ۱۱۲ هزار میلیارد ریال در استان قم خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا؛ بابایی گفت: آمار معرفی‌شدگان طرح نهضت ملی مسکن در استان قم از ابتدای اجرای این طرح تا کنون ۲۷ هزار و ۱۲۳ واحد در قالب ۵۵۳ پروژه است که از این تعداد ۳۵۸ پروژه به تعداد ۲۱ هزار و ۶۶۳ واحد منجر به انعقاد قرارداد ساخت به مبلغ ۱۱۲ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال شده است.

وی افزود: از کل پروژه‌های نهضت ملی معرفی‌شده در استان قم، تعداد ۲ هزار و ۶۶۶ واحد به مبلغ ۵۵ هزار میلیارد ریال فروش اقساطی و کلید واحدها به متقاضیان تحویل داده شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان قم در ادامه اظهار داشت: این مدیریت با استفاده حداکثری از توان و ظرفیت خود و با ۱۳ شعبه و ۱۳۷ همکار، در تأمین مالی و پرداخت سهم الشرکه پروژه‌های نهضت ملی معرفی‌شده استان از سوی ادارات راه وشهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی و خودمالکان موفق عمل کرده و‌ توانسته است جایگاه مناسبی را در کشور در اتمام وتحویل اولین پروژه ها به خود اختصاص دهد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/4Np0nK