امروز یکشنبه، ۱ مهر ۱۴۰۳

انتصاب سرپرست مرکز توسعه فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی بیمه سلامت

دکتر محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران  در حکمی  مهندس محمدحسین سعادتی را به عنوان سرپرست مرکز توسعه فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش فراسو به نقل از سازمان بیمه سلامت ایران،  متن این حکم به شرح ذیل است.
جناب آقای مهندس محمدحسین سعادتی
با سلام
نظر به تعهد، دانش و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان “سرپرست مرکز توسعه فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی” سازمان بیمه سلامت ایران منصوب می‌شوید تا با یاری خداوند متعال و با استفاده از توان تخصصی و ظرفیت های موجود سازمان و همچنین مشارکت کلیه همکاران ذیربط بر اساس اسناد بالا دستی و در چارچوب اولویت های ذیل اقدام نمایید:
•    تلاش در جهت تحقق موثر تکالیف برنامه ای سازمان با بکارگیری روش های کارآمد و به روز فن آوری اطلاعات.
ارتقاء نظام تولید، تحلیل و انتشار آمار و اطلاعات بیمه سلامت با بکارگیری روش های داده کاوی، داده پژوهی و استفاده از ساختارهای داده حجیم  جهت بهره‌برداری در سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های ملی، بخشی و استانی.
•    همکاری و هماهنگی موثر با مرکز آمار و فن آوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و‌‌ آموزش پزشکی، و سایر سازمان های ذینفع در فعالیت های مشترک حوزه سلامت و بیمه .
•    بهره گیری بهینه از ظرفیت های بخش غیر دولتی در توسعه و گسترش فن آوری اطلاعات .
•    تسریع حرکت به سوی اهداف ارزشمند دولت الکترونیک در مکانیزه نمودن خدمات و فرآیندهای سازمان، پاسخگویی الکترونیکی به شهروندان و مراکز و تحقق سازمان الکترونیک هوشمند بیمه سلامت ایران (بویژه پرونده الکترونیک سلامت، نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیک).
•     توسعه کیفی و کمی توان تخصصی منابع انسانی مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان، به منظور کارآمد سازی بخش های حاکمیتی و جذب مشارکت موثر بخش خصوصی و همچنین گسترش فضای نقش آفرینی در استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان مرتبط و نظارت اثر بخش بر فعالیت های واگذارشده .
•    همکاری و فعالیت در توسعه درخواستهای مرتبط با حوزه فن آوری اطلاعات، به تناسب نیاز از طرف معاونتهای سازمان جهت ارتقاء پاسخ دهی به بیمه شدگان .
امید است با استعانت از الطاف الهی در راستای تحقق اهداف عالی سازمان با هماهنگی و تعاملات لازم با حوزه های بخشی و فرا بخشی موجبات پیشرفت سازمان را فراهم آورید .

از درگاه ایزد متعال توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسالت می نمایم .

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/NsAYl5