امروز پنج شنبه، ۱۲ مهر ۱۴۰۳

انتشار فراخوان هم‌اندیشی تبیین استراتژی‌ها در شرکت‌های گروه ایکیدو

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو (ایکیدو) با هدف خلق ارزش و سودآوری پایدار برای ذی‌نفعان و سهام‌داران خود، به برگزاری رویداد هم‌اندیشی تبیین استراتژی‌های بلندمدت در شرکت‌های زیرمجموعه خود اقدام کرده است تا با بهره‌مندی از دیدگاه‌های خبرگان و متخصصان حوزه صنعت خودرو و بازار سرمایه و استفاده بهینه از منابع و ظرفیت‌ها و فرصت‌های محیطی، اهداف و برنامه‌های راهبردی سه ساله آتی خود را تدوین کند.

به گزارش فراسو به نقل از ایکوپرس، این رویداد هم‌اندیشی شامل دو پنل تخصصی صنعت خودرو و صنایع وابسته و پنل بازار سرمایه و حوزه غیرخودرویی است. در این خصوص علاقه‌مندان و صاحبان ایده می‌توانند مقالات و طرح‌های سرمایه‌گذاری پیشنهادی خود را در محورهای سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی، شرکت‌داری و توسعه محصولات به دبیرخانه هم‌اندیشی ارسال کنند تا پس از بررسی و انتخاب در کمیته علمی، نسبت به طرح و تشریح ایده منتخب در مراسم رخداد مذکور اقدام شود.
براساس این هم‌اندیشی، مشارکت در سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های برگزیده امکان‌پذیر بوده و پرداخت عایدی و درصدی از درآمد حاصل از اجرای طرح‌ها، به صاحبان ایده‌های منتخب مطابق رویه‌های موجود صورت خواهد پذیرفت. آخرین مهلت ارسال مقالات و ایده‌ها سوم آبان‌ماه و زمان اعلام نتایج مقالات برگزیده هفتم همان ماه خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به سایت اینترنتی ایکیدو به نشانی www.ikido.org مراجعه کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/bM7Nv1