امروز دوشنبه، ۳۰ مهر ۱۴۰۳

استفاده از اپلیکیشن رمزساز بانک ایران زمین، روشی امن برای انجام امور بانکی شما

 کاربرد اپلیکیشن رمزساز یا برنامک رمزساز بانک ایران زمین، صدور بلیت های امنیتی و رمزهایی است که در کوتاه ترین زمان جهت انجام امور بانکی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

به گزارش فراسو، با توجه به نقص هایی که در سرویس های پیامکی وجود دارد، با این سرویس مشتریان می توانند به راحتی در لحظه رمز یکبار مصرف یا بلیت امنیتی خود را دریافت کرده و از آن استفاده کنند.

اپلیکیشن رمزساز سه نوع رمز در اختیار کاربر قرار می دهد: اول رمز چهار رقمی کارت که در زمان خرید حضوری از آن استفاده می شود. دوم بلیت امنیتی اینترنت بانک و همراه بانک است جهت ورود به سرویس های بانکداری مدرن و انتقال وجه از سپرده استفاده می شود از جمله انتقال وجه های داخلی و پایا و سومین رمز که بیشتر کاربرد را برای مشتریان دارد، رمز پویا یا رمز دوم کارت است که برای مشتریان قابل استفاده است.

سرویس رمزساز علاوه بر دسترسی آسان، این امکان را به مشتریان می دهد که با آرامش خاطر و در فضایی امن امور بانکی خود را انجام داده و از هرگونه کلاهبرداری و سوءاستفاده توسط افراد سودجو جلوگیری می کند.

در پادکست بانکست با آخرین خدمات و محصولات بانک ایران زمین و همچنین رویدادهای جدید در حوزه بانکداری دیجیتال و فناوری آشنا شوید.

شما می توانید پادکست های رادیو آوای ایران زمین را در کانال های رسمی بانک در فضای مجازی و صفحه اینستاگرام این رادیو به آدرس زیر بشنوید:

www.instagram.com/radio.ava.izbank

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lcmg1m