امروز جمعه، ۶ مهر ۱۴۰۳

قائم مقام بیمه مرکزی: رمز اعتماد مردم به صنعت بیمه، ارائه خدمات آسان در بخش پرداخت خسارت است

مجید مشعلچی قائم مقام بیمه مرکزی در آیین رونمایی از طرح های جدید بیمه رازی، صیانت از حقوق بیمه گذاران را ماموریت اصلی نهاد ناظر صنعت بیمه دانست.

به گزارش فراسو، مشعلچی در آیین رونمایی از طرح های جدید بیمه رازی، صیانت از حقوق بیمه گذاران را ماموریت اصلی نهاد ناظر صنعت بیمه دانست.

مجید مشعلچی در این مراسم گفت: رمز اعتماد مردم به صنعت بیمه، ارائه خدمات آسان به ویژه در بخش پرداخت خسارت است.

وی افزود: مدیران راهبردی شرکت های بیمه باید میان خواسته های نهاد ناظر که افزایش رضایت ذینفعان صنعت بیمه است و سودآوری برای سهامداران توازن برقرار کنند.

قائم مقام بیمه مرکزی با اشاره به اینکه صیانت از حقوق بیمه گزاران از اولویت های نهاد ناظر است گفت: شرکت های بیمه باید نگاه ارزشی و انسانی به بیمه گزاران داشته باشند و با ارائه محصولات با کیفیت و نوین و خدمات آسان مشتری مداری را ترویج دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از طراحی بیمه نامه های نوین در حوزه عمر و سرمایه گذاری افزود: باید تلاش کنیم شناخت مردم از مزایای بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیشتر شود و با ساده سازی اصطلاحات این بیمه نامه متقاضیان بتوانند راحت تر برای خرید این بیمه نامه اقدام کنند و از حقوق خود مطلع شوند.

مشعلچی یکی از راه های موفقیت فروش طرح های جدید بیمه ای را رضایت کارکنان و شبکه فروش شرکت دانست و گفت: اگر کارکنان و شبکه فروش نسبت به شرکت خود وابستگی و حمایت مدیران ارشد خود را داشته باشند با دل و جان برای شرکت فعالیت می‌کنند در نتیجه می توان انتظار داشت آن پروژه با موفقیت انجام شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/8F34H2