امروز سه شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳

یک خانم راننده: پلیس خودروی من را که تنها و غریب بودم سه راه افسریه توقیف کرد

خودروی من را وقتی که از سمنان عازم تهران بودم  حوالی سه راه افسریه توقیف کردند. خودروی یک زن تنها که همراهی نداشت و در تهران غریب بود. ‌

به گزارش خبرنگار ما خانمی که خود را یکی از مخاطبان فراسو نیوز  معرفی میکرد طی تماسی با دفتر این رسانه  اعلام کرد  ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه روز یکشنبه ۸ مهر ماه در حالیکه از سمنان در حال ورود به تهران بودم، در نزدیکی پل افسریه تهران پلیس اتومبیل من را متوقف و اعلام کرد که خودروی شما به خاطر داشتن اخطار عدم رعایت حجاب که در سال گذشته ثبت شده حکم‌ توقیف دارد و باید به پارکینگ منتقل شود.

وی افزود: در جواب پلیس گفتم من یک زن تنها هستم و الان کسی همراه من نیست و در این شهر غریبم. پلاک ماشین هم که می بینید متعلق به سمنان است اجازه دهید کارم را در تهران انجام بدهم و بعداً موضوع توقیفی را در سمنان پیگیری می کنم و متعهد می شوم خودروی من در سمنان توقیف شود.

این خانم هموطن افزود: به مأمور راهنمایی رانندگی تأکید کردم  الان اگر ماشین من را توقیف کنید با این همه وسایلی که در صندوق عقب ماشین من هست و از طرفی عدم همراهی فردی با من، کنار خیابان من باید چکار کنم که متاسفانه اصلاً توجهی به درخواست من نشد.

وی افزود: برغم خواهش و التماس من،  پلیس مأموری را سوار ماشین من کرد تا محل استقرار جرثقیل همراهی کند و نهایتاً خودرو به پارکینگ منتقل شد و  کاغذی به من دادند تا یک هفته دیگر با مراجعه به پارکینگ شهر ری خودرو را تحویل بگیرم.

به گزارش خبرنگار ما این خانم راننده گفت: آنها ماشین من را گرفتند و رفتند بدون آنکه از من بپرسند تو الان با این وضعیت در این شهر بزرگ و بی در و پیکر چکار میخواهی بکنی… من ماندم گرفتار و بیچارگی بسیار، تک و تنها در کنار خیابان و شهر بزرگی به نام تهران…آیا این اتصاف است…؟! من باید از چه کسی کمک میگرفتم…؟

وی در پایان با تأکید بر اینکه بعید می دانم فرماندهان ارشد راهنمایی و رانندگی از اینگونه برخوردهای بعضاً غیر منطقی و غیر منصفانه برخی مأموران خود مطلع باشند، گفت: ای کاش متصدیان امور نظم و قانون ضمن انجام وظایف اداری خود ، شرایط خاص بعضی از افراد امثال من را هم در نظر بگیرند.

گفتنی است که مشخصات این خانم راننده نزد پایگاه خبری فراسونیوز محفوظ است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/xZfKot