امروز یکشنبه، ۱ مهر ۱۴۰۳

پیام مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی اظهار داشتند: «کارکنان این بانک با حرکت در مسیر اعتلای کشورمان، همواره می‌کوشند تا راه شهیدان، جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس را ادامه دهند.»

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کردند.

بنابر این گزارش در این پیام آمده است:

«انقلاب اسلامی ایران از ابتدای مسیر خود تاکنون با کینه‌توزی بدخواهان و دشمنان مواجه بوده است. یکی از نخستین چالش‌هایی که این انقلاب در مسیر خود با آن روبه‌رو شد، جنگی بود که به کشور عزیزمان تحمیل شد. اگر رهبری امام خمینی(ره) و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام نبود، بی‌شک دشمن به اهداف ناپاک خود رسیده بود.

آنچه باعث سربلندی کشورمان در ۸ سال دفاع مقدس شد، ایمان رزمندگان و مردم و ایثار بی‌بدیل آن‌ها بود که با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، تبدیل به نیروی عظیمی گشت که مقابل ارتشی که شرق و غرب عالم آن را تجهیز کرده بودند، ایستاد و پیروز شد.

همت والا، اراده رسوخ‌ناپذیر، ایثار و از جان‌گذشتی الگوبخش ملت ایران، جلوه‌ای بی‌نظیر از رشادت‌های مردم ما را به همه دنیا نشان داد که هرگز از خاطر نخواهد رفت. همه ما خود را مدیون دلیری‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس می‌دانیم. کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حرکت در مسیر اعتلای کشورمان، همواره می‌کوشند تا راه این عزیزان را ادامه دهند.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/NYvi73