امروز چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت تحقق وعده صادق

محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون  در پبامی به مناسبت انجام عملیات وعده صادق ۲ ، این پیروزی ارزشمند را به ملت شریف ایران، همه آزادگان و مجاهدان نستوه در سنگرهای مبارزه با اهریمنان و مستکبران جهان تبریک گفت.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا
به فضل پروردگار، دیگربار دست اقتدار جبهه حق در عالم پدیدار گشت و استحکامات و اردوی شیاطین را منکوب و مضمحل کرد. آنچه به سبب راهبریهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای و عزم راسخ و عملیات دلیرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به تاسیسات و تشکیلات نظامی رژیم خبیث صهیونی رخ نمود، گرچه چشم اندازی کوتاه از بضاعت و استطاعت عظیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود اما به گواه آنچه در میدان رسانه ای جهان در معرض دید عموم قرار دارد، زمینه ساز سرخوردگی و ذلت قاتلان غاصب صهیونیست از یک سو و در دیگر سو بسترساز سربلندی و شکوه و شعف عاشقان و حامیان جبهه مقاومت در سراسر عالم شده است.
این پیروزی ارزشمند را به ملت شریف ایران، همه آزادگان و مجاهدان نستوه در سنگرهای مبارزه با اهریمنان و مستکبران جهان تبریک عرض می کنم و ضمن شکرگزاری بر آستان عنایات خداوند قادر و منتقم، از تفضلات و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم که تحقیقا ضامن اصلی این پیروزی باشکوه بوده اند به سهم اندک خویش سپاسگزاری می نمایم.
سلام بر شهید حاج قاسم سلیمانی
سلام برشهید اسماعیل هنیه
سلام بر سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله
و سلام بر شهیدان افتخار آفرین مقاومت که این نصر آشکار را در محفل آسمانیان نظاره می کنند.
محمد شیخ حسینی
مدیرعامل بانک توسعه تعاون

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/rrsQ5D