امروز یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳

پرداخت ۹۷۳۸ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی توسط بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین در نیمه نخست سال جاری ۵۱۶۴فقره تسهیلات قرض‌الحسنه حمایتی جمعا به مبلغ ۹۷۳۸میلیارد ریال پرداخت کرد که ۷۵درصد از این تسهیلات با هدف حمایت از ازدواج جوانان و فرزندآوری پرداخت شده است.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک در پایان شش‌ماهه نخست سال جاری در جهت حمایت از خانواده، ۱۷۹۲فقره تسهیلات به مبلغ ۵۹۰۷میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرد که سهم این بخش از کل تسهیلات پرداختی ۶۱درصد می‌شود. همچنین این بانک در این بخش موفق شد ۱۳۰درصد هدف ابلاغی از سوی بانک مرکزی و ۶۶درصد از بودجه کل سال را در نیمه نخست سال جاری محقق کند.

بر اساس این گزارش، بانک اقتصادنوین در شش‌ماهه اول سال جاری ۱۸۵۱فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به مبلغ ۱۳۸۲میلیارد ریال پرداخت کرده است. اعطای تسهیلات فرزندآوری در سه‌ماهه دوم سال ۱۴۰۳ نسبت به سه‌ماهه نخست سال گذشته شتاب بیشتری گرفته به‌طوری‌که در تعداد ۱۷۹درصد و از نظر مبلغ ۱۸۱ درصد رشد داشته است.

عملکرد بانک اقتصادنوین در بخش تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی منجر به پرداخت ۱۵۲۱فقره تسهیلات به مبلغ ۲۴۴۹میلیارد ریال در شش‌ماهه نخست سال جاری شد که مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی کشور و مددجویان تحت پوشش ۲۹دستگاه اجرایی مانند وزارتخانه‌ها، سازمان زندان‌ها، بنیاد کرامت و توسعه روستایی و مناطق محروم را در برمی‌گیرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/XM9pL5