امروز شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳

پذیرش های جدید بورس کالا در اولین هفته مهر ماه

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران ورودی های جدید مهر ماه ۱۴۰۳ را معرفی کرد.

به گزارش فراسو،در اولین هفته کاری مهر ماه ۱۰ کالا در بازار اصلی یا فرعی بورس کالا پذیرش و به فهرست کالاهای قابل عرضه در این بورس اضافه شد.این کالاها پس از بررسی مدارک و مستندات در چهارصد و بیست و هفتمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۳ مهرماه به تصویب رسید.

شمش فولادی تولیدی شرکت فولاد تابان کویر اولین کالایی است که در روزهای ابتدایی مهر ۱۴۰۳ در بازار اصلی بورس کالای ایران پذیرش شده است.

۹۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن کم عیار تولیدی شرکت معدنی سنگ آهن آک کهور نیز به عنوان ماده اولیه تولید گندله به عنوان کالای داخلی و برای عرضه به روش حراج حضوری در بورس کالا پذیرش شد.

در اولین هفته مهر ماه جاری، ۳۰ هزار تن کلینکر فله ای شرکت سیمان زنجان نیز برای عرضه به روش حراج حضوری در بازار فرعی بورس کالا مورد پذیرش قرار گرفت.

کالای جدید دیگر، ساچمه نقره تولیدی شرکت پترو پالایش گوهر آبان است که به میزان ۱۷۵۰ کیلوگرم و در بسته بندی به صورت قوطی در بازار فرعی بورس کالا پذیرش شده و از این پس در این بازار قابل عرضه خواهد بود.

کالای سپری تولید شرکت نورد فولاد خاوران و همچنین شرکت نورد فولاد ثامن به ترتیب در قالب دو محموله و در حجم های ۱۵۰۰ و ۱۷۵۰ تن در بازار فرعی بورس کالا پذیرش شد.

از دیگر کالاهای جدید پذیرش شده در بورس کالا می توان به ۱۶۶ هزار تن کلینکر شرکت سیمان ساوه اشاره کرد که به صورت فله و در بازار فرعی پذیرش شده و قابل عرضه است.

این گزارش می افزاید، طی هفته اول مهر ماه ۷۵۰۰ تن روغن فرآیند لاستیک تولید شرکت فراز شیمی البرز و دو محموله ۲۲ هزار تنی آجر نسوز و ۹ هزار تنی جرم نسوز شرکت فرآورده های نسوز ایران نیز در بازار فرعی مورد پذیرش قرار گرفت./کالاخبر

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ilPY0T