امروز شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳

مروارید کویر؛ افتتاح شصتمین شعبه بیمه البرز در استان یزد

شعبه مروارید کویر با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، برخی مدیران ستادی و با هدف توسعه خدمت رسانی و رفاه حال بیشتر مشتریان در شهرستان میبد افتتاح شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور مادران شهیدان معصومی و فلاح از شهدای هشت سال دفاع مقدس، دومین شعبه بیمه البرز در این استان به بهره برداری رسید.
مدیر عامل بیمه البرز در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته یادآور رشادت ها، ارزش ها و از خودگذشتگی دلاورمردان و شیرزنانی است که برای پاسداری از خاک ایران اسلامی عزیز، جان بر کف نهادند و امنیت و آرامش را به ملت ایران هدیه کردند.
موسی رضایی در بخش دیگری از سخنان خود استان یزد را یکی از استان های مهم صنعتی در کشور برشمرد و گفت:می توان این استان را به واسطه وجود ۴۸۰۰ واحد صنعتی متنوع، بهشت سرمایه گذاری دانست زیرا بخش قابل توجه ای از اشتغال و تولید کشور را در خود جای داده است.
مدیرعامل بیمه البرز توسعه طرح های بیمه ای متناسب با ظرفیت های اقتصادی موجود در این استان را اقدامی لازم دانست و افزود: واحدهای تولیدی به عنوان سرمایه های ارزشمند کشور، نقش بسزایی در تامین نیازها و رشد اقتصادی کشور ایفا می کنند و باید برای پذیرش ریسک و افزایش ضریب نفوذ در میان تولیدکنندگان، تلاش بیشتری شود.
موسی رضایی همچنین با اشاره به اهمیت صنعت بیمه در نقش آفرینی اقتصادی با ترویج سرمایه گذاری، مدیریت ریسک های مالی کشور و در مجموع لزوم حرکت صنایع روی ریل تولید گفت : صنعت بیمه حدود ۵۰۰ میلیارد دلار ریسک کشور را مدیریت می کند که بیمه البرز سهم چشمگیری از آن را به خود اختصاص داده و در تازه ترین اقدام خود با تمرکز بر طرح جدید بیمه زندگی پروژه محور،گام بلندی در راستای جهش تولید برداشته است که می تواند با تامین مالی و رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی زودبازده آنهم با مشارکت مردم، اشتغالزایی خوبی ایجاد نماید.
نادری عضو هیات مدیره بیمه البرز نیز با مروری بر دستاوردهای بیمه البرز در چند سال اخیر، به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.
در این مراسم، میرزایی رییس شعبه یزد و کریمی رییس شعبه تازه تاسیس مروارید کویر، افتتاح این شعبه را اقدامی هوشمندانه و ضروری دانستند و از قابلیت های اقتصادی و فرهنگی استان یزد سخن گفتند.
در پایان این مراسم ضمن صدور اولین بیمه نامه پروژه محور تاراز به نام مدیرعامل بیمه البرز، از مادران شهید حاضر در مراسم تقدیر بعمل آمد.
در آیین افتتاحیه شعبه مروارید کویر در شهرستان میبد، غلامرضا عزیزی قائم مقام مدیرعامل،مجتبی قمری گل عضو هیات مدیره، سلطانی معاون توسعه بازار، میرزایی مدیر دفتر مدیر عامل و برخی مدیران ستادی نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Ql1XIJ