امروز یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی پست: بهره وری اساس توسعه کشور است

مدیرعامل شرکت ملی پست در آیین رونمایی از گزارش فرایند ایران-۱۴۰۲ که صبح امروز در سازمان ملی بهره وری ایران برگزار شد، گفت: بهره وری و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌ها اساس توسعه کشور است.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، محمود لیائی در این مراسم که علاالدین رفیع زاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، میرسامان پیشوایی رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران و جمعی از اساتید، متخصصان و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی حضور داشتد، با اشاره به اینکه پیشبرد تحول به ویژه تحول دیجیتال و فناورانه در کشور مبتنی بر افزایش توجه به شاخص‌های بهره وری در تمامی حوزه‌ها است، افزود: ما در شرکت ملی پست هوشمندسازی فرایندها و عملیات را با رویکرد افزایش بهره وری در پیش گرفته‌ایم.
وی با تاکید بر اینکه در این راستا مصممم به تدوین برنامه توسعه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت هستیم، اظهار داشت: در سال‌های گذشته اقدامات قابل ملاحظ‌ ای در زمینه استفاده از امکانات موجود با رویکرد افزایش سهم سرویس‌های نوین و ارزش افزوده انجام شده است.
گفتنی است، گزارش فرایند ایران -۱۴۰۲ حاصل یک تلاش فشرده و پیمایش گسترده با مشارکت بیش از ۸۰۰ تن از متخصصان۳۸۰ سازمان دولتی و خصوصی ایران است که تلاش دارد تصویری واقعی از وضعیت مدیریت فرآیندها در سازمان‌های کشور ارایه دهد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/uFBkGR