امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی: سیدحسن نصرالله الگویی جامع در حسینی بودن و حسینی ماندن را برای همه ما ترسیم کرد

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان اجتماعی در هشتمین نشست شورای معاونین این سازمان در سال ۱۴۰۳ که با حضور معاونان و جمعی از مدیران ستادی این سازمان برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت جانسوز حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاوت اظهار داشت: شهید سیدحسن نصرالله شخصیتی است که در تأسی به گفتمان امام (ره) و رهبر انقلاب، هندسه قدرت در منطقه را تغییر داد. او در همه این سال‌ها الگویی عملی از حسینی بودن و حسینی ماندن را برای همه ما ترسیم کرد و حقیقتاً می‌توان از این اسوه فضایل در همه زمینه‌ها الگوبرداری کرد. سید حسن نصرالله فدایی کامل ولایت و امامت بود و سرچشمه سکینه و آرامش او نیز همین بود. شهید سیدحسن نصرالله کسی بود که به وظیفه خود عمل می‌کرد و قائل بود که نتیجه با خداست. اگر همین را ما در مدیریت الگوی خود قرار دهیم و خود را مکلف به وظایف بدانیم و نتیجه را به خداوند محول کنیم همین برای ما کفایت می‌کند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: خبر شهادت رهبر بزرگ جبهه مقاومت سنگین و ناباورانه بود و قلب هر مومن و علاقه‌مند به آزادگی و شرافت و کرامت انسانی از هر دین و آیینی را به درد آورد. اگر در تمام آن ویژگی‌هایی که رهبر معظم انقلاب در پیام شهادت ایشان ذکر کردند تأمل کنیم، دریایی از فضایل را می‌توانیم در این شخصیت ببینیم. شخصیتی که در تأسی به گفتمان امام (ره) و رهبر انقلاب، هندسه قدرت در منطقه را تغییر داد و پس از این ضایعه خواهیم فهمید که آثار وجودی سید حسن نصرالله چه بود و این آثار قطعاً مطابق وعده قرآن پس از شهادت او نیز استمرار خواهد یافت.

موسوی با اشاره به اینکه شهادت سید حسن نصرالله آغاز نصرت‌های الهی خواهد بود، اظهار داشت: اگر نور امام حسین علیه‌السلام در ۱۴۰۰ سال اخیر خاموش شد، نور سید حسن نصرالله نیز خاموش خواهد شد. اگر پس از قرن‌ها می‌بینیم که شور اربعین حسینی عوالم مختلف را درنوردیده است، مطمئن باشیم که صدای لبیک یا حسین (ع) سید حسن نصرالله نیز خاموش نخواهد شد و به فضل الهی این مسیر بیش از گذشته موفق و نافذ خواهد بود. این ضایعه بزرگ دل همه ما را به درد آورد، اما شهید نصرالله عزیز نشئه‌ای از این مسیر الهی است و نصرالله‌ها این مسیر را ادامه خواهند داد. این وعده الهی است که انّ حزب‌الله هم‌الغالبون و به لطف خدا این مسیر ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه گفت: طرف دیگر این جبهه حق جبهه باطلی است که کارخانه تولید جنایت‌های بی‌نظیر است. بدانیم که قطعا کار اینگونه نخواهد ماند و به لطف و عنایت پروردگار و با تدبیر رهبر معظم انقلاب، قطعاً مجاهدان جبهه مقاومت حساب رژیم منحوس و جنایتکار را تسویه خواهند کرد. در پیام رهبر انقلاب تصریح شده بر همه فرض است در کنار حزب‌الله قرار گیرند و امیدواریم تا بزودی شاهد نابودی این رژیم جنایتکار باشیم.

موسوی با اشاره به اینکه شهید سیدحسن نصرالله در همه این سال‌ها الگویی از حسینی بودن و حسینی ماندن را برای همه ما ترسیم کرد، اظهار داشت: حقیقتاً می‌توان از این اسوه فضایل در همه زمینه‌ها الگوبرداری کرد. سید حسن نصرالله فدایی کامل ولایت و امامت بود و سرچشمه سکینه و آرامش او نیز همین بود. شهید سیدحسن نصرالله کسی بود که به وظیفه خود عمل می‌کرد و قائل بود که نتیجه با خداست. اگر همین را ما در مدیریت الگوی خود قرار دهیم و خود را مکلف به وظایف بدانیم و نتیجه را به خداوند محول کنیم همین برای ما کفایت می‌کند. ان‌شالله بتوانیم با تأسی به این شهید عزیز در مسیر حق و حقیقت حرکت کنیم.

بر اساس این گزارش، موسوی پس از ارائه گزارش واحدهای تخصصی سازمان از روند ارائه خدمات، با تأکید بر ضرورت پیگیری روند ارائه خدمات و زمان‌بندی پروژه‌های عمرانی، گفت: روند ارائه خدمات و توسعه آن با هدف ایجاد رضایت در ذی‌نفعان سازمان باید با جدیت پیگیری شده و یک زمان‌بندی مشخص برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی باید ارائه شود. در موضوع پروژه پروفایل بیمه‌شدگان و طرح‌های مشوق کارفرمایان نیز جمع‌بندی نهایی با قید فوریت و مشارکت واحدهای مربوط تهیه و ارائه شود.موسوی همچنین با تأکید بر جدیت مدیران در نظارت بر حسن ارائه خدمات در مراکز بیمه‌ای و درمانی این سازمان، از حسن اجرای پروژه عظیم لیست هوشمند بیمه‌ای تقدیر کرده و گفت: برای تحقق این طرح بزرگ همه همکاران ما در ستاد مرکزی و استان‌ها زحمات فراوان کشیدند و اگر عزم و اراده آن‌ها نبود این موفقیت حاصل نمی‌شد و این مسیر باید با قدرت و قوت ادامه پیدا کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر جدیت در نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز خدمت‌رسانی سازمان در سراسر کشور، تصریح کرد: با توجه به حوادث چند ماه اخیر کشور و تغییرات و شرایطی که برای کشور پیش آمد، باید نظارت‌ها و ارزیابی‌ها را بیش از پیش جدی بگیریم. ما برای مسئولیتی که در قبال ذی‌نفعان به عهده داریم باید به مردم پاسخگو باشیم و از این حیث باید لحظه به لحظه نسبت به کیفیت ارائه خدمات مراقبت کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در ابتدای این نشست معاونت بیمه‌ای و معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی به ترتیب در خصوص «طرح ایجاد حساب‌های انفرادی و روند آزمایشی پروفایل بیمه‌شدگان» و «تدوین منشور اقدام و عمل سازمان ذیل برنامه هفتم پیشرفت کشور» به ارائه گزارش پرداختند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ORY8ZW