امروز دوشنبه، ۳۰ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه کوثر: تحول دیجیتال و توانمندسازی نمایندگان اولویت صنعت بیمه است

دکتر آقادادی مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه بر لزوم همگامی صنعت بیمه با تحول دیجیتال و تقویت آموزش‌های کیفی و کمی نمایندگان فروش تأکید کرد و گفت: این مباحث از اولویت‌های محوری توسعه صنعت بیمه بشمار می آید.

به گزارش فراسو، دکتر ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، در سخنرانی خود در جمع حاضران این همایش با تأکید بر اهمیت این همایش به عنوان فضایی برای گفتگوی سازنده میان بازیگران مختلف صنعت بیمه، اظهار داشت: این همایش فرصتی است برای ایجاد گفت‌وگویی منسجم میان تمامی ارکان صنعت بیمه که می‌تواند به پیشبرد این صنعت کمک کند.

دکتر آقادادی در ادامه افزود: هر سال در این همایش، یکی از موضوعات کلیدی صنعت بیمه به عنوان محور اصلی مورد بحث قرار می‌گیرد و امسال نیز موضوع شبکه فروش به عنوان حلقه‌ای از زنجیره ارزش‌آفرینی صنعت بیمه انتخاب شده است. نقش نمایندگان و کارگزاران فروش به عنوان صف مقدم ارائه خدمات بیمه‌ای بسیار مهم است و در این همایش به چالش‌ها و فرصت‌های آن‌ها، از جمله مسائل مربوط به تحول دیجیتال، تخفیفات غیرمنطقی و آموزش‌های لازم برای توانمندسازی نمایندگان، پرداخته خواهد شد.

وی همچنین از حمایت‌های بیمه مرکزی و حضور مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های بیمه در این رویداد تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود که این همایش به گفتمان سازنده‌ای میان بازیگران صنعت بیمه منجر شود و بتواند گامی رو به جلو در این حوزه باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، در بخش دوم سخنان خود در این همایش تأکید کرد که مشتریان قبل از خرید بیمه، به شخصیت و رفتار حرفه‌ای نمایندگان توجه می‌کنند و حفظ جایگاه و احترام نمایندگان امری ضروری است.

بنابر این گزارش دکتر ابوالفضل آقادادی در ادامه به اهمیت فروش خدمات بیمه اشاره کرد و گفت: که مشتری قبل از خرید بیمه به شخصیت، رفتار و اخلاق حرفه‌ای فروشنده توجه می‌کند.
او تأکید کرد که نمایندگان بیمه باید جایگاه و احترام خود را حفظ کنند و به‌عنوان مدیران بازاریابی، ریسک، فروش و ارتباط با مشتری عمل نمایند.

وی همچنین به وجود بیش از ۵۰۰ نفر از صنعت بیمه و دانشگاه و بیش از ۱۰۰۰ نفر آنلاین در این همایش اشاره کرد و گفت : صنعت بیمه یک صنعت مردمی است و وظیفه نمایندگان این است که با صداقت و اعتماد به مشتریان خدمات ارائه دهند.

وی اتأکید کرد: صنعت بیمه بر اساس اعتماد ساخته شده است و همه اعضای این صنعت باید به قول‌ها و تعهدات خود پایبند باشند تا بتوانند خدمات بهتری به هم‌وطنان خود ارائه دهند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/HDfVYy