امروز سه شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک کارآفرین عنوان کرد: ارائه زنجیره کامل خدمات ارزی توسط بانک کارآفرین

مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به ارائه زنجیره کامل خدمات ارزی در بانک کارآفرین گفت: با توجه به این که بانک کارآفرین بانک معین غذا و دارو است،ارائه خدمات کامل ارزی به فعالان اقتصادی در حوزه غذا و غلات توسط بخش بین الملل این بانک امکان پذیر است.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در کنفرانس بین المللی ایران گرین با اشاره به فعالیت‌های ارزی بانک کارآفرین در بیش از دو دهه فعالیت آن گفت: در چارچوب قوانین و مقررات ارزی بانک مرکزی و مقررات بین المللی، با توجه به ایجاد بستر لازم و گسترش روابط کارگزاری این بانک با بانک‌های کشورهای مختلف جهان، توانایی ارائه خدمات قابل توجه و متنوع ارزی به مشتریان بانک کارآفرین وجود دارد.

وی با اشاره به نرم‌افزارهای اختصاصی، دسترسی پیوسته به سوئیفت و شبکه گسترده روابط کارگزاری کارآفرین تاکید کرد: مشتریان بانک کارآفرین می‌توانند در هر زمان با مراجعه حضوری و غیر حضوری از مشاوره‌های مدیریت عملیات ارزی این بانک بهره‌مند شوند.

گودرزی
بهاروندی با اشاره به ارائه زنجیره خدمات ارزی در بانک کارآفرین افزود: از طریق کارگزاری بانک کارآفرین خدماتی همچون گشایش اعتبار اسنادی وارداتی، بروات اسنادی؛ ارائه بیمه نامه‌های مختلف، خرید و فروش ارز بابت مبادله کالا، ارائه حوالجات ارزی از طریق صرافی بانک، ارائه ضمانت‌نامه‌های ارزی، اعطای تسهیلات ارزی (از محل صندوق توسعه ملی و بانک)، وبطور کلی ارائه خدمات بانکی انجام می‌گیرد.

سیف علی شاهی
گفتنی است،روز گذشته چهارمین دوره کنفرانس بین المللی ایران گرین به عنوان رویدادی استثنایی در حوزه غلات, نهاده‌های دامی و دانه‌های روغنی کشور در مرکز همایش‌های بین المللی هتل بزرگ ارم آغاز به کار کرد.

بهاروندی د رایران گرین
این کنفرانس که به عنوان مهمترین گردهمایی علمی-تجاری مدیران و فعالان این حوزه در کشور شناخته می‌شود، با استقبال گسترده متخصصان، مدیران و سیاست‌‌گذاران حوزه غلات مواجه شده است.

بهاروندی در ایران گرین
در این همایش ۲‌روزه پنل‌های تخصصی در موضوعات مدیریت ریسک در زنجیره واردات غلات، دانه‌‌های روغنی، خوراک دام، تجارت ایران و روسیه، فرآورده‌های غلات، پنل بنادر و لجستیک غلات، پنل قوانین حقوقی تجارت غلات، پنل دانه‌های روغنی و پنل صنعت خوراک دام و طیور برگزار می‌شود که طی آن آخرین دستاوردهای علمی و مباحث و چالش‌های روز در حوزه غلات و واردات انواع غلات و نهاده به کشور به بحث گذاشته شده و روابط تجاری جدیدی بین مدیران این صنعت شکل خواهد گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/75ru49