امروز یکشنبه، ۱ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک صنعت و معدن خبر داد: پرداخت تسهیلات به ۴۴ شرکت دانش بنیان استان البرز

دکتر خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن در بازدید از تعدادی از طرح های صنعتی استان البرز از پرداخت بالغ بر ۱۹۴ هزار میلیارد ریال به ۲۴۳ طرح صنعتی در این استان خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در این بازدیدها که در رأس هیئتی متشکل از مدیران بانک در روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه انجام شد در جمع صنعتگران و کارآفرینان استان البرز اظهار داشت: در استان البرز در سال های گذشته در مجموع ۲۴۳ طرح صنعتی با تسهیلاتی بالغ بر ۱۹۴ هزار میلیارد ریال از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است که شامل ۵۴ طرح به بهره برداری رسیده، ۱۰ طرح در حال اجرا و ۱۷۹ طرح سرمایه در گردش می باشد.
وی افزود: تسهیلات پرداختی به ۴۴ شرکت دانش بنیان نیز در مجموع ۲۱ هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال بوده و به صنایع این استان از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.
دکتر خورسندیان با اشاره به لزوم بازنگری برنامه راهبردی ششم این بانک با توجه به تحولات و شرایط اقتصادی کشور و در راستای ارزش آفرینی و خدمت رسانی بهینه به مشتریان عنوان داشت: این برنامه پس از بازنگری و تصویب در مجمع عمومی بانک به تمامی واحدهای اجرایی ابلاغ گردید که بر اساس آن، بازآفرینی بانکداری توسعه‌ای و تبدیل شدن به بانکی پیشرو، چابک و اثرگذار در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این سفر، از طرح های صنعت غذایی نو آفرین، سامان صنعت اطلس، ایران اشبنت، خودرو سالار گستر و کدبانو ( دلپذیر ) بازدید کرد.
شرکت صنعت غذایی نو آفرین در زمینه تولید مواد اولیه صنایع غذایی دیگر مانند نشاسته، گلوکز و خوراک دام فعالیت دارد و شرکت سامان صنعت اطلس نیز تولید کننده انواع نان های حجیم و نیمه حجیم است.
شرکت ایران اشبنت تولید کننده فوم سقف داخلی خودرو با روش WET شامل سقف تزئینی و سانروف و سقف پانوراما خودروهای تولیدی شرکت سایپا و ایران خودرو می باشد.
در ادامه خودرو سالار گستر مورد بازدید قرار گرفت که به مونتاژ قفل خودرو، شیشه بالابر برقی، مجموعه برف پاک کن، مجموعه شیلنگ ترمز و سیستم قفل مرکزی خودرو مبادرت دارد و دارای قرارداد با شرکت سازه گستر سایپا و ساپکو جهت فروش محصولات تولیدی خود می باشد.
در پایان مدیرعامل و هیات همراه از شرکت کدبانو ( دلپذیر ) بازدید نمودند که انواع محصولات کترینگی و همچنین انواع کنسروجات، شورجات و چاشنی با برند دلپذیر تولید می کند و توانسته بازار مناسبی از محصولات غذایی را کسب نماید.
گفتنی است، هدف مدیرعامل و هیات همراه وی از این بازدیدها، بررسی و اطلاع از روند فعالیت و پیشرفت واحدهای تولیدی و گفتگو و تبادل نظر با کارآفرینان و دست اندرکاران تولید استان به منظور رفع مشکلات و موانع آنان در جهت همکاری و مشارکت بیشتر آنان با بانک صنعت و معدن می باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/rMMmEE