معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: «مهمترین راهبرد ما تحقق نسل سوم خدمات با توجه به نیاز مشتریان و بازار است.»
به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست؛ محمد احمدی در نشست مدیران ارشد و صاحبنظران صنعت پست کشور که به مناسبت روز جهانی پست با حضور سیدستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در موزه ملی ارتباطات برگزار شده بود، افزود: «پست “بین سازمانی ترین” دستگاه کشور است و همواره خدمات خود مبتنی بر نیازهای عمومی مردم و جامعه طراحی و در زنجیره ارزش سازمانها و نهادها نقش آفرینی موثری داشته است.»
وی با اشاره به اهمیت این شرکت به عنوان موتور محرک اقتصاد دیجیتال کشور، اظهار داشت: «باید اقدامات لازم برای ارتقا این نقش در دستور کار قرار گیرد، زیرا ظرفیتهای مغفول مانده زیادی در شبکه پستی وجود دارد.
احمدی افزود: شرکت ملی پست باید ارزش افزایی خود را در چند بخش دنبال کند و به یک سازمان پیشرو در ارایه خدمات تبدیل شود، زیرا پست در دنیا بهگونهای طراحی شده است که همواره یک گام جلوتر از تحولات جامعه در طراحی و ارایه خدمت پیش میرود.»
مدیرعامل با تاکید بر لزوم تحقق پایداری مالی بهعنوان یکی از اصلی ترین خواستههای وزیرارتباطات از مدیران پست، اظهار امیدواری کرد: «با رفع موانع موجود در مسیر تامین زیرساختها و توسعه شبکه حمل و نقل و توزیع و خلق سرویس های جدید و با توسعه مشارکتهای همافزا شاهد تجربهای متفاوت از خدمات پستی برای مردم باشیم.»
وی به ضرورت شکلگیری تعامل سازنده بین شرکت ملی پست و فعالان بخش خصوصی نیز اشاره کرد و افزود: «این هم افزایی میتواند به کاهش هزینههای سربار و بهبود کیفیت خدمات منجر شود که البته نیازمند حاکمیت قانون یکپارچه بر فعالان صنعت پست است.»
احمدی به سابقه طولانی تجارت الکترونیک در پست ایران و اهمیت شرکت ملی پست بهعنوان یک شریان حیاتی نیز اشاره و اظهار امیدواری کرد: «با حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با استفاده از توان و ظرفیتهای شرکتهای دانش بنیان داخلی، در آینده نزدیک این شرکت بتواند اهداف و ماموریتهای تعیین شده را محقق سازد.»
در ادامه این مراسم از هشت تن از کارکنان نمونه پست در سراسر کشور با اعطای لوح نقدیر، قدردانی به عمل آمد.