به گرارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه رازی، علیرضا حجتی مدیرعامل این شرکت در پنجمین جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعب بیمه رازی در سال ۱۴۰۳، گفت: سال جاری برای شرکت بیمه رازی سال آسانی نیست زیرا در سال ۱۴۰۳، این شرکت تغییر راهبرد و استراتژی داشت و قرارگیری بیمه رازی در ریل جدید نیاز به زمان دارد.
او تاکید کرد: مهمترین برنامه و اولویت شرکت بیمه رازی مشتری مداری است که در ماههای گذشته با وجود زیان ده بودن برخی قراردادها، بنا بر تعهد و توجه به مشتری مداری بالاترین خدمات به مشتریان ارائه شده است و این در حالی است که مهمترین اصل فعالیت در صنعت بیمه ارائه خدمات مطلوب به افراد است.
حجتی با بیان اینکه در ماههای اخیر شیوه سرمایه گذاری شرکت تغییر داشته است، خاطرنشان کرد: در گذشته حجم شکایات روزانه شرکت بیمه رازی بیش از ۳۵ شکایت بود که در حال حاضر این میزان به یک شکایت کاهش یافته و این در حالی است که فرآیند ارزیابی خسارت در شرکت بیمه رازی تغییر خواهد کرد.
مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: دورههای آموزشی ارزیابی خسارت برای همکاران برگزار و در انتهای سال آزمون تعیین سطح دانش کارشناسان با همکاری مدیریت منابع انسانی و معاونت اجرایی برگزار خواهد شد.
او با اشاره به برگزاری جشنواره همای رازی، گفت: همای رازی تا به امروز بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان فروخته است و پیش بینی بر آن است با تمدید این جشنواره درآمدی در حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل بیمه نامه همای رازی محقق شود.
حجتی تصریح کرد: در ابتدای آبانماه از نمایندگان و شعب برتر در جشنواره همای رازی، آتش سوزی تقدیر خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی از آغاز فروش طرح زیگورات از ابتدای آبانماه خبر داد و بیان کرد: طرح زیگورات یکی از بهترین طرحهای سرمایه گذاری صنعت بیمه خواهد بود و هر فرد با اندک سرمایه میتواند در این طرح ورود کند و سود قابل توجهی را بعد از مدت مشخص دریافت کند.
براساس این گزارش، در این جلسه حکیمه انصاری به عنوان سرپرس معاونت حقوقی، فرشید اباذری به عنوان سرپرست مدیریت شعبه شرق، محمدمهدی سیمی به عنوان سرپرست مدیریت شعبه شیراز، صادق داوری به عنوان سرپرست مدیریت شعبه بجنورد و مژگان سراوانی به عنوان سرپرست شعبه زاهدان شرکت بیمه رازی از سوی علیرضا حجتی- مدیرعامل معرفی شدند.