امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان‌شرقی منصوب شد

آیین تکریم و معارفه «امیر فرجی آذر» به عنوان سرپرست مدیریت جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان ‌شرقی برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، مراسم تکریم « ایمان صمدی» و معارفه «امیر فرجی آذر» به عنوان سرپرست مدیریت جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر «مصطفی ازگلی» عضو محترم هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تبریز برگزار شد.

در این مراسم که تعدادی از مدیران‌ کل سازمان‌ها و مسئولان ادارات استان و جمع کثیری از مشتریان ارزنده بانک در حوزه صنعت حضور داشتند، دکتر «ازگلی» ضمن اشاره به جایگاه ارزشمند قرض‌الحسنه در قرآن‌ کریم، ضریب نفود روزافزون بانک قرض‌الحسنه را از الطاف الهی و صیانت خداوند بزرگ از این سنت حسنه عنوان کرد.

وی تغییر نگرش مثبت نظام بانکی به قرض‌الحسنه را ارزشمند دانست و افزود: ثمرات این موضوع در رفع نیازهای آحاد جامعه بسیار درخشان و گره‌گشا خواهد بود.

ازگلی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های صمدی، با اشاره به عملکرد درخشان «فرجی آذر» در استان اردبیل برای ایشان نیز در سمت جدید در استان آذربایجان شرقی، آرزوی توفیقات روزافزون کرد.

در ادامه «واقف بهروزی» مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان نیز طی سخنانی پایگاه مردمی و محبوبیت اجتماعی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را بسیار قابل افتخار دانست و افزود: چشم‌انداز  رشد و تعالی بیش از پیش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بسیار روشن است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/VJnM91