امروز سه شنبه، ۱ آبان ۱۴۰۳

رقابت های سومین المپیاد ورزشی بانوان ورزشکار بانک ملی ایران به خط پایان رسید

مراسم اختتامیه سومین المپیاد ورزشی بانوان ورزشکار بانک ملی ایران با حضور عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی، رئیس اداره کل رفاه و درمان و رئیس ستاد المپیاد ورزشی کارکنان بانک و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران و همچنین جمع زیادی از همکاران ورزشکار در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر برگزارشد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در این مراسم با اشاره به این که یکی از افتخارات بانک ملی برگزاری چنین مراسم هایی در این سطح است، گفت: مهمترین دغدغه هر سازمانی بخصوص بانک ملی ارائه خدمات بهینه به نیروهای متخصص و نوآور خود است.

هدف ایجاد شور و نشاط در همکاران است

وی با بیان این که رشد هر سازمانی به وجود نیروهای متخصص آن بستگی دارد، تصریح کرد:  تمام تلاش ما این است که سرمایه انسانی را بالنده و ‌آن‌ها را توانمند نگه داریم که اولین شرط آن سلامت است.

کاظمی تاکید کرد: هدف از برگزاری این المپیاد سلامت جسم و روح و ایجاد شور و نشاط در همکاران خانم است که بعد از این رقابت ها شاهد تحول روحی و جسمی آن ها در منزل و محل کار خواهیم بود.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در این مراسم خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که از ظرفیت ها و پتانسیل‌های همکاران خانم برای مدیریت تخصصی استفاده کنیم که بر این اساس در سال گذشته برای نخستین بار چندین رئیس اداره و رئیس حوزه در سطح کشور از همکاران خانم منصوب شدند.

وی ادامه داد: امسال نیز برای نخستین بار المپیاد فرزندان همکاران برگزار شد که ما سعی داریم از پتانسیل فرزندان همکار هم استفاده کنیم.

کاظمی با بیان این نکته که در این مسابقات باید رقابت در کنار رفاقت ها باشد یادآور شد: امسال در این مسابقات استان کرمانشاه یک شرکت کننده داشت که جرأت و جسارت وی ستودنی است، همچنین استان خراسان شمالی با ورزشکاران خوبی در این المپیاد حضور داشت.

برگزاری این رقابت ها سرمایه گذاری است

در ادامه نیز بیژن نصرتی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران با بیان این که هزینه سرانه درمان برای هر فرد شاغل و بازنشسته در سال ۱۴۵ میلیون تومان است، گفت: برگزاری این رقابت‌ها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای سلامتی و ایجاد شور نشاط در بین همکاران و بجا گذاشتن خاطره و تجربه ای خوش از یک رقابت سالم است.

نصرتی درباره برگزاری این رویداد مهم ورزشی اظهارداشت:  انتظار داریم همکاران پس از بازگشت از این مسابقات در راستای تحقق اهداف سازمانی کوشاتر باشند ودر صورت امکان حداقل دو نفر از همکاران را با ورزش بیشتر آشنا کنند.

رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران در ادامه افزود: با برگزاری این المپیاد در سطح مطلوب امیدداریم آثار مثبت این رقابت‌ها را در زندگی و فعالیت روزانه هر یک از همکاران شاهد باشیم.

رئیس ستاد المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران تاکید کرد: تلاش ما این است در دوره های پیش رو هر یک از ادارات امور شعب تهران تیم های جدا و مستقل خود را معرفی کنند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات و ایجاد امکانات ورزشی ازجمله اقدامات اساسی بانک برای افزایش سلامت جسمانی کارکنان است و تلاش داریم با تجهیز امکانات ورزشی در سالن های ورزشی بانک در سراسر کشور با ایجاد ظرفیت های جدید زمینه مناسبی برای ورزش حرفه ایی در بانک ایجاد کنیم.

وی در پایان از حمایت های بی دریغ و کمک های گسترده دکتر نجارزاده مدیرعامل و تلاش های معاون منابع انسانی بانک برای برگزاری هر چه مطلوب تر و شایسته تر این دوره از رقابت ها تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، این مراسم با اهدای مدال و جوایز ارزنده به قهرمانان این دوره از مسابقات بانوان در رشته های والیبال، داژبال، بدمینتون، تنیس روی میز، شنا، شطرنج و دارت توسط مدیران ارشد بانک به خط پایان رسید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/HPohZg