امروز سه شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳

دیدار مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی با رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس

مدیرصندوق تامین خسارت های بدنی با رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد صندوق، برخی چالش های پیش رو مطرح و در خصوص راهکارهای اجرایی و برنامه های آتی بحث و تبادل نظر شد.

اجرای تکالیف دستگاه های اجرایی برای تعمیم و گسترش فرهنگ و نفوذ بیمه شخص ثالث و همچنین پیگیری اتخاذ تمهیدات قانونی و تقنینی لازم برای صیانت از منابع صندوق تامین خسارت های بدنی از دیگر محورهای این دیدار بود.

مهدی قمصریان در این دیدار با تشریح خدمات و دستاوردهای صندوق تامین خسارت های بدنی به عنوان یک نهاد ارزش آفرین، به بازدیدهای مستمر میدانی از شعب سراسر کشور و رایزنی با مسئولان ارشد و مقامات قضایی، انتظامی و سیاسی استانها اشاره و خواستار افزایش هم افزایی بین دستگاه های اجرایی برای گسترش پوشش بیمه شخص ثالث و همچنین راهکارهای کاهش قربانیان و تلفات حوادث رانندگی شد.

محمد سرگزی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات تحول آفرین صندوق تامین خسارت های بدنی برای حمایت از زیان دیدگان حوادث رانندگی و ارائه تسهیلات به مقصران این حوادث، به ضرروت تداوم‌ همفکری و تعامل نزدیک و مستمر بین صنعت بیمه و مجلس شورای اسلامی اشاره و بر حمایت همه جانبه مجلس از تصمیمات کلان در راستای بهبود حکمرانی و در جهت حفظ منافع مردم و بیت المال تاکید کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/TJxcCg