امروز شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳

حفظ شان و منزلت کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات اولویت‌ بیمه سرمد در شعبه مازندران

علی فلاح‌توری سرپرست شعبه مازندران بیمه سرمد روز چهارشنبه ۴ مهر در دیدار با رئیس، معاون و اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات استان حفظ شان و منزلت کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات به عنوان سهامدار عمده، را از اولویت‌های این شعبه اعلام کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد،  فلاح‌توری در این دیدار حفظ شأن و منزلت کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات را از دغدغه‌های اصلی بیمه سرمد شعبه مازندران عنوان کرد و گفت: همکاران بازنشسته، طلایی‌ترین تجربیات خدمت به مردم را دارند که بهره‌گیری از تجارب ارزشمند آنها به افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و غنای فرهنگ سازمانی شرکت منجر می گردد.

خصوصی رئیس کانون بازنشستگان بانک صادرات نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت، کارکنان و شبکه فروش استان، حرکت رو به رشد شعبه مازندران را حاصل تلاش و پیگیری کارکنان شعبه و نمایندگان فعال این استان دانست.

⬅️ در ادامه این جلسه اعضای کانون بازنشستگان استان با اشاره به گستردگی استان مازندران ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری این‌دست جلسات و نشست‌ها جهت رفع مسائل و مشکلات با حوزه‌های مختلف بانک صادرات استان مازندران، به ارائه پیشنهادات خود به منظور ارائه خدمات مطلوب‌‌تر پرداختند.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/tgUrDw