امروز یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳

جایگاه ارزشمند بیمه ایران به عنوان بازوی توانمند دولت در عملیات بیمه‌گری

دکتر عباسی سرپرست مرکز بازرسی، پاسخگویی به شکایات و هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت اقتصاد در دیدار با سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران و در جمع مدیران ستادی بر جایگاه بیمه ایران در اقتصاد ملی تاکید کرد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، عباسی گفت: بیمه ایران در عرصه خدمات رسانی بیمه‌ای به آحاد مردم عزیز و همچنین حمایت و پشتیبانی همه جانبه از فعالان اقتصادی و تولیدی کشورمان نقش کلیدی و اساسی داشته و این جایگاه مورد توجه و نظر وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی نیز میباشد.
او با مغتنم دانستن حضور در بیمه ایران افزود: بیمه ایران با اثر گذاری شایسته در تامین نیاز های بیمه ای مردم به مصداق نام ایران و به گستره ی کشور عزیزمان منشا خدمات ارزشمند بوده و رویکرد ما درکنار نظارت کامل و حساسیت ویژه در خصوص سلامت و شفافیت فرایند ها، حمایت از مدیران سالم و کارآمد میباشد.
سرپرست مرکز بازرسی، پاسخگویی به شکایات و هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت اقتصاد   با اشاره به اهمیت مؤلفه سلامت و شفافیت گفت: صیانت از سازمان درکنار حفظ کرامت کارکنان اولویت مهمی است که قابل جمع بوده و برای سالم سازی و شفافیت فعالیت ها و ماموریت ها اثر گذار می باشد.
وی با اشاره به نقش شایان توجه منابع انسانی متخصص و متعهد در تحقق اهداف عالیه و کسب رضایت مندی حداکثری اذعان نمود: سرمایه انسانی بالاترین سرمایه شرکت ها است و باید در راستای حفظ و ارتقای نقش آنان در کیفیت و کمیت فعالیت ها و ماموریت ها برنامه ریزی جامع انجام داد.
سید محمدناصر مبرقعی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران در ابتدای این نشست با اشاره به نقش ارزشمند بیمه ایران درطول خدمات رسانی قریب به ۹ دهه خاطرنشان کرد: بیمه ایران، بیمه گر امین مردم ، پیشران، راهبر و تکیه گاه صنعت بیمه کشور میباشد که در موقعیت های حساس نقش کلیدی و حائز اهمیت خود را رقم میزند.
سرپرست بیمه ایران با یادآوری نقش بیمه ایران در بخش انرژی و صنایع مرتبط با آن افزود: در موقعیت های حساس فقط در بخش انرژی بزرگترین خسارت صنعت بیمه با راهبری بیمه ایران پرداخت شد که همین موضوع باعث تغییر نگرش ویژه بیمه گران خارجی به قابلیت ها و توانمندی بالای تخصصی و کارشناسی مجموعه بیمه گران کشورمان شد.
مبرقعی در ادامه با اشاره به نقش مدیران و منابع انسانی متخصص و متعهد شرکت در پیشبرد فعالیت ها گفت: مجموعه مدیران بیمه ایران، توانمند، کارآمد و سرمایه های بی بدیل صنعت بیمه کشور میباشند که با تلاش فراگیر و همه جانبه و در کنار نیرو های متعهد و شبکه فروش و نمایندگان پرتوان مسیر تعالی و شکوفایی را رقم خواهند زد.
سرپرست بیمه ایران با تاکید بر اهمیت مؤلفه سلامت و شفافیت در فعالیت ها بیان کرد: مدیران بیمه ایران با تکیه بر تحلیل های کارشناسی و بهره گیری از الگو های مدیریت ریسک در عرصه بیمه گری و در حدود اختیارات تفویضی تصمیم گیری نموده و اطمینان داشته باشند حرکت و تلاش آنان در فرایند تعریف شده توام با شفافیت و سلامت ضمن تحقق و ارتقای کارامدی، مورد صیانت و حمایت همه جانبه قرار میگیرند.
مبرقعی در پایان ضمن قدردانی از حضور ریاست مرکز بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی در جمع مدیران بیمه ایران خاطرنشان کرد: رویکرد های حمایتی در کنار نظارت های فراگیر و مستمر منتهی به ارتقا کیفیت تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها و افزایش سرعت عمل در جهت رفع موانع و مشکلات و کسب رضایت‌مندی حداکثری خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/FeoDCt