امروز شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳

تاریخ‌سازی بیمه ملت با ثبت نسبت توانگری ۴۸۸ درصد

بیمه ملت برای پنجمین سال پیاپی، در سال ۱۴۰۳ عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را کسب کرد و موفق شد رکورد سال گذشته خود را ارتقا دهد و به نسبتی معادل ۴۸۸ درصد دست یابد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، براساس اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران این شرکت برای پنجمین سال متوالی عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را از آن خود کرده و با دستیابی به نسبت توانگری ۴۸۸ درصد، رکورد جدیدی را در این صنعت به ثبت رساند. این دستاورد بزرگ، نشان از استحکام مالی بی‌نظیر و مدیریت حرفه‌ای بیمه ملت دارد.

بیمه ملت در حالی رشد مداوم ۲۰ سال گذشته خود را تکرار می‌کند که در یک اتفاق تاریخ ساز موفق شده است بازهم رکورد توانگری مالی در صنعت بیمه کشور را ارتقا دهد و این نسبت را به ۴۸۸ درصد برساند.

این دستاورد چشمگیر، حاصل تلاش‌های مستمر و برنامه‌ریزی دقیق تیم مدیریتی و همه بخش‌های بیمه ملت طی دو دهه گذشته است. استراتژی‌های هوشمندانه سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک‌های بیمه‌ای و ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، از جمله عواملی هستند که به این موفقیت بزرگ منجر شده است.

بر همین اساس، شرکت بیمه ملت در زمینه توانایی اجرای تعهدات مالی بیمه‌نامه‌ها با اختلاف زیاد، بالاتر از همه شرکت‌های بیمه کشور قرار گرفته است و آمار و ارقام صورت‌های مالی این شرکت هم نشان می‌دهد که بیمه ملت در سال‌های گذشته به خوبی از عهده جبران خسارت زیان‌دیدگان برآمده و در پرداخت به‌موقع خسارت بیمه‌گزاران خود سربلند بوده است.

توانگری مالی بالا، نشان‌دهنده توانایی یک شرکت بیمه در پرداخت تعهدات خود به بیمه‌گذاران است. این شاخص، یکی از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب یک شرکت بیمه توسط مشتریان محسوب می‌شود. بیمه ملت با کسب چنین نسبت توانگری بالایی، اطمینان خاطر مشتریان را از پرداخت به موقع خسارت‌ها دوچندان کرده است.

بر اساس اعلام بیمه مرکزی، نسبت توانگری مالی بیمه ملت در سال گذشته، ۴۵۷ درصد بود و حالا به رتبه بی‌ رقیب ۴۸۸ درصد رسیده است که در بین شرکت‌های بیمه جنرال و فعال در سرزمین اصلی نسبتی دست نیافتنی محسوب می‌شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/rziBOy