امروز چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳

بیمه کوثر؛ محبوب‌ترین شرکت صنعت بیمه کشور شد

بیمه کوثر بر اساس نظرسنجی‌ های صورت گرفته، محبوب‌ترین شرکت صنعت بیمه کشور شد.

به گزارش فراسو، بر اساس نظرسنجی رسانه بیمه‌ گرافی از کارکنان صنعت بیمه کشور که چندی پیش از سوی این رسانه نجام شد، بیمه کوثر، محبوبترین شرکت صنعت بیمه کشور از نظر کارکنان و نمایندگان صنعت شناخته شد.

بر پاه این گزارش، این نظرسنجی که بر اساس ۱۰ شاخص شایسته‌سالاری، موقعیت رشد برابر، شایستگی مدیران ارشد، پرداخت مالی، توصیه به دیگران، ارتباطات بین فردی، فرصت یادگیری، عملکرد مدیران، حس خوب همکاری و محیط فیزیکی در شرکت‌های بیمه از کارمندان ستادی، کارمندان شعب و نمایندگان بیمه انجام شده است، نشان می‌دهد بیمه کوثر در جایگاه نخست محبوبترین شرکت بیمه قرار دارد.

این گزارش می افزاید؛ به عنوان نمونه بیمه کوثر در شاخص شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران از جایگاه اول صنعت بیمه جای دارد. همچنین بر اساس نظرسنجی بیمه‌گرافی، بیمه کوثر از نظر رضایت شبکه فروش نیز از نظر رضایت از کارمزد، در رتبه اول و از نظر پرداخت به‌موقع کارمزد نیز در رتبه دوم صنعت بیمه قرار دارد.

این آمار نشان می‌دهد بیمه کوثر در حوزه‌های مهم منابع انسانی و اهمیت به شبکه فروش که نقش مهمی در موفقیت شرکت‌های بیمه دارند، عملکرد مثبتی داشته که می‌تواند دلیلی بر موفقیت‌ های سال‌های اخیر این شرکت در صنعت بیمه باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/JsDCVZ