بیمه باران با ارتقا به بالاترین سطح توانگری مالی در میان شرکتهای بیمه، گام بزرگی در جهت تعمیق اعتماد مشتریان و تقویت ارتباط دو سویه با بیمهگزاران خود برداشت.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه باران، این دستاورد چشمگیر، حاصل تلاشهای مستمر و برنامهریزی دقیق تیم مدیریتی و همه بخشهای بیمه باران طی سالهای گذشته است.
ارائه محصولات متنوع و منطبق بر نیاز آحاد جامعه، استراتژیهای سرمایهگذاری، مدیریت بهینه ریسکهای بیمهای با عنایت به اصول بیمهگری، حضور موثر در صنعت بیمههای زندگی با اتکا به توان فنی شرکت و کوشش برای ترویج فرهنگ بیمه زندگی و ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، از جمله عواملی هستند که به این موفقیت منجر شده است.
طبق آییننامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، سطوح توانگری مالی شرکتهای بیمه در پنج سطح تعریف شده و موسسات دارای نسبت توانگری مالی برابر ۱۰۰ درصد و بیشتر در سطح یک، قرار می گیرند.