امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

برگزیدگان جشنواره فروش بهاره ۱۴۰۳معرفی شدند

برندگان جشنواره فروش بهاره بیمه آسماری که با هدف تشویق و ترغیب شبکه فروش برگزار گردیده بود، اعلام شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، این شرکت طی مراسمی از نمایندگان برتر جشنواره فروش بهاره سال۱۴۰۳ تقدیر و تشکر نمود.

این جشنواره که با هدف ترغیب بیشتر شبکه فروش به نفوذ در بازار و فروش بیشتر بیمه درمان انفرادی طراحی شده بود، از اول فصل بهار آغاز و تا پایان این فصل ادامه داشت.

پس از اتمام مدت جشنواره، امتیازات نمایندگان بر اساس شاخص های اعلام شده قبلی، محاسبه و نمایندگی های محمد­مجدیان، امیرحسین جفائی و اصلان گودرزی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم تعیین گردیدند و در مراسمی که در تاریخ دوم مهرماه برگزار شد جوایزی به آنها اهدا شد.

در این مراسم فرزان فروزان فر، معاون شبکه فروش و عضو هیأت مدیره بیمه آسماری گزارشی از آمار و اطلاعات فروش نمایندگان در سال ۱۴۰۳ و میزان رشد تولید در مقایسه با دوره مشابه سال قبل را ارائه و نمایندگان را به تعامل بیشتر با شعب تحت سرپرستی به منظور بیان موانع و چالش های پیش­رو و همچنین انتقال نظرات و پیشنهادات در راستای تقویت و توانمندسازی هرچه بیشتر شبکه فروش تشویق نمود.

الهام جلوی، مدیر شبکه فروش نیز با تاکید بر نقش موثر نمایندگان فروش در نفوذ به بازار هدف و شناسایی مشتریان بالقوه، بر ادامه سیاست های تشویقی و برطرف کردن موانع اجرایی فروش، تاکید کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Jbvvcz